• Vanaf vorige week wisten we dat we een project moesten doen voor een vak. Ik ging samen met een vriendin en morgen moeten we dat dus voor de klas zeggen. De hele week hebben we beide geen tijd gehad en ik wou het dus gisteren doen. Kon ze niet. Nu stuurde ik haar vandaag weer, antwoord ze niet. Paar keer gestuurd en nog altijd niets. Nu is het eigenlijk onmogelijk om nog iets te doen, want ij ligt altijd al rond negen uur in bed. Nu hoop ik dus eigenlijk zo hard dat ze morgen ziek is, want dan kunnen we het volgende week doen.

    Iemand nog van die vriendinnen die niks van zich laten horen?

    Ja :') Maar dan qua vakantieplannen. Ik ben degene die ze de hele tijd achter de broek moet aanzitten erover. Dan niet hoor xd

    Maar voor jou is dat wel veel vervelender dan voor mij =\


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Jep. Ik ben ook iemand die er dan achteraan zit, maar goed. Soms is dat ook andersom.. :'3
    Het is in ieder geval wel vervelend.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Dat niet.
    Wij doen wel een groepswerk met z'n vijf.
    Drie van ons doen al het werk.
    De andere twee interesseren zich er niet in. De ene heeft namelijk mij geholpen met één zin, de andere één lesuur.
    Eén van de drie actieve ben ik, de andere kent het verhaal niet en de derde persoon die zoekt ruzie met mij. Gezellig hé? Ze kunnen overigens allemaal géén ABN.
    Wie heeft het allemaal mogen doen?

    Ik zou gewoon naar je leerkracht gaan en het zeggen. Dat van mij zal ook op mijn evaluatieblad komen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb dat ook vaak. Daarom lever ik projecten vaak alleen in, zonder de namen van mijn partners erbij en zeg ik tegen de docent: 'Ja sorry, maar ze deden niks, hoeveel ik er ook om gevraagt heb, ze werkten niet mee.'

    En meestal vinden ze het goed, omdat ik me zo goed inzet xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Remembrall schreef:
    Ja :') Maar dan qua vakantieplannen. Ik ben degene die ze de hele tijd achter de broek moet aanzitten erover. Dan niet hoor xd

    Maar voor jou is dat wel veel vervelender dan voor mij =\

    Dan gaan wij toch samen. (cat)

    Ik heb een te perfectionistisch meisje in mijn klas. Zij heeft nog nooit lager gehaald dan een 8, en wilt altijd alles goed. Ik moest een keer met haar samenwerken, en ik heb letterlijk niks gedaan, omdat zij dacht dat ik het niet goed zou doen ofzo. Dus ik ga nooit meer met haar samenwerken!(cat)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb dat ook altijd, maar ik ben dan zo stom om al het werk alleen te gaan doen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Page394 schreef:
    Ik heb een te perfectionistisch meisje in mijn klas. Zij heeft nog nooit lager gehaald dan een 8, en wilt altijd alles goed. Ik moest een keer met haar samenwerken, en ik heb letterlijk niks gedaan, omdat zij dacht dat ik het niet goed zou doen ofzo. Dus ik ga nooit meer met haar samenwerken!(cat)


    Kijk dat is dan weer het andere uiterste... Maar het is wel kut, bij beide...
    Ik heb meestal gehad dat iedereen wel íéts deed... Maar het liefst werk ik eigenlijk ook gewoon altijd alleen...


    Deep inside, I've never felt alive