• Goed, hier het verhaal.
    Ik moest een tijd geleden voor geschiedenis hier een verslag over schrijven. Pas toen stond ik er bij stil hoe erg het eigenlijk is. De hele toekomst van die kinderen word weggenomen, omdat ze niet naar school kunnen, te weinig te eten hebben enz.
    Hebben jullie hier al eens bij stilgestaan? EN wat vinden jullie er van, ik bedoel dat het nog steeds gebeurt. Ik vind het vreselijk..
    In plaats van een verslag, heb ik toen een SA geschreven. Hij is niet goed, en in werkelijkheid zal het nog wel veel harder zijn geweest.
    Maar ik wil hem jullie meegeven, Als je hem zou willen maken, heel erg bedankt.

    Kus.

    PS. de link ;http://www.quizlet.nl/quiz/255498/sa-gewoon-mijn-lot-deel-een/\
    In verband met de lengte heb ik hem in twee delen geknipt, de link naar het laatste deel staat onderaan het eerste deel..


    [Ik denk dat het topic hier goed staat (?)]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    hhmm, blijkbaar heeft niemand een mening of iets te zeggen over dit onderwerp...


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Heb er wel eens bij stilgestaan. Het verklaart een groot deel waarom China's economie zo snel heeft kunnen groeien >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Jup, al bij stilgestaan ja. We hebben daar veel over gezien in school enzo. En ja, het is echt vreselijk..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    echt erg ... super vreselijk is het .
    ik vind het echt niet kunnen
    als die kinderen het nou zelf willen
    okee . maar als ze gedwongen worden ..
    dat vind ik echt te erg.

    't Is écht erg hé. Mjaa, veel kunnen wij er ni aan doen blijkbaar :S


    007