• Ik zit ergens mee waar ik toch vanaf wil.
    Ik heb 2 jaar lang een relatie gehad. Laten we zeggen dat zijn gedrag op bepaalde punten nogal vreemd was. Hij ziet ten eerste zijn mening als een feit. Als ik mijn wachtwoord niet in de pc wil opslaan dringt hij aan van wel en als ik alsnog weiger en zeg dat ik dat zelf oplos vindt hij me arrogant. Dit is maar een klein voorbeeldje maar je snapt het principe. Ik was bijzonder mild en het reageren erop. Nadien was ik er echt kwaad om geworden maar op de een of andere manier leken mijn woede-emoties gewoon niet aanwezig. Heel raar. Ik leek dingen waarvan ik nu pissig word - nu is de relatie over - toen heel soft op te vatten en heel simpel wegwaaien. Zelfs dingen die naar mijn mening niet konden.
    Na een artikel te hebben gelezen in de Quest bleek dat een langdurige relatie je karakter het meest verandert. Dat is dus ook mijn stelling.
    Nu de vraag: Hebben jullie dit ook? Zo ja, toelichting gewenst.
    -MyTourniquet


    No growth of the heart is ever a waste

    En nu - als ik terugkijk - vraag ik me af Waarom ik uberhaupt verkering nam. Het klinkt ook zo stom.
    Echt nooit, maar dan ook nooit zal een jongen tussen mij en mezelf komen!
    En zolang ik nog niet weet hoe ik dat kan voorkomen ga ik geen relaties meer aan. Ik voelde me zo stom. Het leek wel of ik die 2 jaar voor de gek werd gehouden: door mezelf!
    Dit moest er dus even uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    haha, mijn langste relatie heeft maar 3 maand geduurd XD toen is die vreemd gegaan, de loser ><

    Ik denk dat ik veel te nuchter ben ofzo.

    Maar wat je is overkomen is echt heel erg. Je moet wel blijven geloven dat er jongens zijn die je WEL met respect behandelen

    @ HelloKathy: Ja dat dacht ik dus ook. Maargoed, de relatie ging ik aan 2 dagen voor m'n 14e verjaardag en ik heb die dag plechtig gezworen m'n kop erbij gehouden. En dat heb ik ook wel; dingen waar ik niet aan toe was die deed ik gewoon niet.
    Ik sta zelfs in de familie bekend als 1 van de meest nuchtere personen. Maar nu ben ik ook 2 jaar verder en 2 jaar wijzer. Iedereen zei tegen me toen de relatie ten einde kwam: geen hand vol jongens maar een LAND vol. Iedereen zei dat ik beter verdiende. Damnit! Ik praat mezelf nog hoop in ook! Kijk, nou heeft zo'n topic plaatsen toch zin. :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nop x'D
    Nja ik geloof al niet echt in 'echte liefde' dus laat staan dat ik daar mezelf in verlies.
    Besides echt lang hebben mijn relaties nooit geduurd x'D
    -herinnert zich die zogezegde 1 maand en zoveel dagen nog x'D-


    If you had never come out of the blue, I would've stay