• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:42 ]

    Het is moeilijk te zeggen, want op de eerste foto heb je een muts op. Maar de haarstijl die je in de tweede foto hebt, die vind ik beter bij kort haar passen. Maar het halflange haar staat je ook wel goed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind ze allebei wel iets hebben, maar kort vind ik toch net iets leuker (:

    Ik heb gewoon lang haar met een schuine frou die altijd voor mijn rechter oog valt, haha.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    kort staat je beter if I'm honest.

    Mijn saaie haren lol

    SamuelDrake schreef:
    kort staat je beter if I'm honest.
    Mijn saaie haren lol



    Dat staat nog best goed hoor!

    SamuelDrake schreef:
    kort staat je beter if I'm honest.
    Mijn saaie haren lol


    Ik ben jaloers op jouw haren (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben zelf een groot fan van kort haar ;3
    Los daarvan vind ik dat beide stijlen je goed staan, al krijg je door het langere haar - don't get me wrong - een ietwat slome uitstraling. Dat korte geeft wat meer pit c:


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Ik ben zelf een groot fan van kort haar ;3
    Los daarvan vind ik dat beide stijlen je goed staan, al krijg je door het langere haar - don't get me wrong - een ietwat slome uitstraling. Dat korte geeft wat meer pit c:


    Ik trek ook altijd een ''niet blij'' gezicht op de foto want ben niet zo'n camera fan tbh

    Kort, sowieso! Vind ik veel leuker. Ik heb atm gewoon saai, blond, stijl haar tot aan m'n schouders, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wolfram schreef:
    (...)

    Ik trek ook altijd een ''niet blij'' gezicht op de foto want ben niet zo'n camera fan tbh


    Dat is niet erg hoor, het gaat mij er ook om dat je bij de foto met het korte haar je haar wat minder in je gezicht hebt zitten. Dat geeft een vlottere en meer open uitstraling C:


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Dat is niet erg hoor, het gaat mij er ook om dat je bij de foto met het korte haar je haar wat minder in je gezicht hebt zitten. Dat geeft een vlottere en meer open uitstraling C:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Met het korte haar lijk je wat meer open omdat je meer van je gezicht ziet. Maar dat lange haar is ook zeker leuk.
    Het is echt maar net wat je zelf wil uitstralen.

    Zelf heb ik ook lang haar :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dit is mijn kapsel overigens op dit moment;



    Bovenop is het blond en wat langer, onderaan mijn natuurlijke haarkleur en een stuk korter (wil ik nog ietwat op laten scheren, haha)


    26 - 02 - '16

    Ik vind het korte haar het leukste staan. Je krijgt er, zoals de mensen boven mij al zeiden, een meer open uitstraling van!

    Zelf heb ik intens veel krullen haha. :')


    -

    Kort haar! Staat super leuk bij je...


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik vind het korte kapsel erg leuk ^^

    Ik heb zelf lang haar, wat ik eigenlijk zo lang mogelijk wil laten groeien, met een pony. Die gaat alleen al heel snel schuin, omdat ik niet zo vaak m'n haren was, maar m'n pony is binnen twee dagen vaak al vet.


    Deep inside, I've never felt alive