• Hoooi.
    Voor school moeten we vandaag in winkels klanten gaan intervieuwen blabla. En we wisselen elkaar af. Ik moet dus van 14.00 tot 18.00 staan, maar het meisje voor me die is dus nu al vrij! Denkt ze gewoon even dat ik een uur eerder ga komen? had ze ook wel mogen zeggen..
    Hebben jullie dat ook wel eens?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Oh, en het word nog beter, ze heeft de enquettebladeren mee naar huis genomen. -___- Serieus, ik kan beter thuis blijven :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    *snapt het probleem niet helemaal*

    Dat is wel naar voor je maar misschien kun je die enquettebladeren bij haar op gaan halen? Of iemand van school bellen en de situatie uit leggen?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    *snapt het probleem niet helemaal*

    Dat is wel naar voor je maar misschien kun je die enquettebladeren bij haar op gaan halen? Of iemand van school bellen en de situatie uit leggen?

    Ze woont heeel ver weg, en ze heeft straks wedstrijd xd Ik bel wel naar school!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean