• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Rollen nodig;

    Hoofdpersonen
    Dochter van Captain Johnson -Candyfornia
    Zoon van Captain Johnson -Candyfornia
    Beste vriendin van Roxi, meegesmokkeld op het dek -Mortician
    Vriendin van Roxi, hulpje van de kok -IHeartMusicc
    Beste vriend van James, in het kraaiennest -Bronte
    Vriend van James, zorgt voor de wapens -Diapal

    Bemanning (let erop dat er maar twee meisjes op het schip mogen werken!)

    Bootsman -Alahomera
    Scheepsjongen/meisje -LovingStyles
    Gestrand adelijk meisje, dat tijdelijk op de SSS verblijft -Leave

    Legendes (let op, zeemeerminnen zijn altijd meisjes!)

    Valse zeemeermin(1)-Candyfornia
    Valse zeemeermin(2)-HurtedHeart
    Vriendelijke zeemeermin -HurtedHeart
    Spookmeisje van geestschip -Alana
    Zeemonsterberijder -HurtedHeart

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    Invullen;

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Gave: (Alleen voor legende's)
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 15:49 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Mag ik alsjeblieft de beste vriendin van Roxi reserveren? Ik kan hem nu namelijk niet invullen, dus dank doe ik dat straks. :'D

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 15:00 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Yashin schreef:
    Mag ik alsjeblieft de beste vriendin van Roxi reserveren? Ik kan hem nu namelijk niet invullen, dus dank doe ik dat straks. :'D


    Offcourse! (:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Mag ik vriendin van Roxi reserveren, ik doe het zometeen


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    Mag ik vriendin van Roxi reserveren, ik doe het zometeen

    Is goed.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Mag ik de aardige zeemeermin reserveren en de zeemonster bereider.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Mag ik de aardige zeemeermin reserveren en de zeemonster bereider.


    Het liefst eerst één, maar ok, dit is de enige uitzondering.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Rol: Vriendin van Roxi, hulpje van de kok
    Volledige naam: Amber Lynn Rodriguez
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Karakter: Amber Lynn is is erg slim, lief en ook zorgzaam. Verder is ze ook een meisje met een eigen wil die ze niet altijd kan laten zien. Ze houdt van uitdagingen en vindt spanning geweldig. Ze is niet iemand die een uitdaging afslaat.
    Gave: (Alleen voor legende's) -
    Extra: Ze heeft stiekem een tattoeage genomen, haar ouders waren woest op haar en toen moest ze op het schip gaan werken. Niet echt iets wat Amber Lynn erg vond.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hadden ze in 1647 al tattoo's?:X


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Hoe oud mag het geestenmeisje zijn? Ik dacht zelf dat ze misschien zeven was, en dan de dochter van de vroegere kapitein.


    Being happy is a choice ~

    @Alana
    Dat is een goed idee, wil je dat ik haar voor je reserveer? Ze spookt trouwens graag rond op het schip, omdat Captain Johnson een amulet van het geestenmeisje heeft gevonden. Dit wil ze graag terug.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 15:21 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Candyfornia schreef:
    @Alana
    Dat is een goed idee, wil je dat ik haar voor je reserveer? Ze spookt trouwens graag rond op het schip, omdat Captain Johnson een amulet van het geestenmeisje heeft gevonden. Dit wil ze graag terug.


    Is goed, reserveer maar, ik ga haar nu maken. :Y)


    Being happy is a choice ~

    Ik heb nog rollen nodig!


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Rol: Spookmeisje van geestenschip.
    Volledige naam: Emanuela D'Mire
    Leeftijd: 7 - De leeftijd waarop ze dood ging.
    Uiterlijk:


    Ze ziet er als een geest uit; grijs. Vroeger had ze bruine ogen en heel mooi donkerbruin haar.
    Karakter: Ze lijkt heel erg verlegen, dat was ze vroeger ook. Maar door de angstaanjagende dood kan ze soms heel angstaanjagend zijn. Maar vanbinnen is het gewoon een lief meisje.
    Gave: (Alleen voor legende's) Soms, als haar ogen bruin kleuren, kan ze je met haar blik hypnotiseren. Ze kan je volledig in je macht hebben in je vreselijke dingen laten doen.
    Extra: Ze was de dochter van de kapitein van het geestenschip. Ze spookt steeds rond op de SSS om een amulet van haar vader terug te krijgen.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 15:36 ]


    Being happy is a choice ~

    [ Dat geesten meisje vind ik een beetje creepy...en uuh..denk het wel? Hadden die piraten enzo dat nog niet? Ik weet hetniet...anders haal ik 't wel weg ;P


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Dat geesten meisje vind ik een beetje creepy...en uuh..denk het wel? Hadden die piraten enzo dat nog niet? Ik weet hetniet...anders haal ik 't wel weg ;P


    Tjaa, het hoeft ook niet een perfect meisje te zijn en het is niet voor niks een geest :Y)


    Being happy is a choice ~