• ok,mijn moeder is een schatje en is echt geweldig maar koken kan ze niet. bv gisteravond aten we puree met biefstuk. die biefstuk was net kauwgom en die puree was niet goed fijn gemaakt. daarom vlucht ik altijd na mijn schoonmoeder om een bak eten te halen. ik vind het echt zeilig voor mijn mama maar wat moet ik anders?

    iemand ervaringen?

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 15:31 ]

    Gewoon eerlijk tegen haar zeggen? Of geef haar een kookboek en ga samen met haar precies volgens recepten koken.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Laat haar boeken van Jamie Oliver lezen :"D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Lol, je bent wel op dreef met de topics weer.

    I dunno, mijn ouders koken allebei heel lekker en als ik een keer iets echt niet lust maak ik gewoon zelf wat klaar. Of ze houden daar op de voorhand al rekening mee.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    Lol, je bent wel op dreef met de topics weer.

    I dunno, mijn ouders koken allebei heel lekker en als ik een keer iets echt niet lust maak ik gewoon zelf wat klaar. Of ze houden daar op de voorhand al rekening mee.



    hahaha ja ik hou van topics maken.

    Ik weet het niet, mijn moeder kan wel koken..


    your eyes are like stars in the night.

    Geen idee, mijn moeder kan het ook niet haha :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Language schreef:
    Laat haar boeken van Jamie Oliver lezen :"D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Kookboek cadeau doen :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kookboek voor sinterklaas?


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik denk dat ze dat zelf ook wel door heeft, toch? Je moet het haar gewoon een keer vertellen, een kookboek cadeau geven, iemand anders laten koken... (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kook zelf :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Romances schreef:
    Geen idee, mijn moeder kan het ook niet haha :')


    If we had not a soul, music would have created it.

    Kook samen D:


    No growth of the heart is ever a waste

    reyon schreef:
    Kook zelf :Y)


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.

    Language schreef:
    Laat haar boeken van Jamie Oliver lezen :"D


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.