• Zo'n dag dat je het allemaal niet meer ziet zitten. En ik heb me al lange tijd niet zo gevoeld, maar de laatste tijd lijk ik alleen maar van die dagen te hebben. Alles lijkt tegen te zitten, genoeg dingen waar ik niks aan kan doen, maar alles komt er bij.
    Al sinds dit schooljaar is er echt veel gedoe thuis. Mijn broertje heeft pdd-nos en zit dit jaar op de middelbare school. Hij is echt heel slim, maar het leren is voor hem erg moeilijk en hij doet dan ook bijna niks. Allemaal lage cijfers en een hoop stress tot gevolg. De sfeer is om te snijden, mijn moeder is constant met hem bezig en als ik mijn broertje probeer te helpen met z'n huiswerk en hij haalt een laag cijfer, krijg ik daar de schuld van. Het klinkt allemaal niet zo ernstig, maar dit duurt nou al maanden en ik ben er echt klaar mee.
    Sinds December zijn er ook veel andere dingen gebeurd, waardoor ik mijn vader bijna niet meer kan zijn. Mijn ouders zijn al sinds mijn 5e gescheiden en ik heb altijd wel een goede band gehad met mijn vader. Ik had het er soms sowieso al wel moeilijk mee dat ik hem niet elke dag zag, maar nu is het echt weinig. Juist nu er zo veel dingen gebeuren vind ik het echt moeilijk om hem niet te kunnen zien.
    Daardoor is het eigenlijk wel wat slechter gegaan op school, qua cijfers. Ik heb nog nooit echt onvoldoendes gehaald, maar mijn cijfers zijn nu echt teleurstellend. Vandaag weer een 3,5 teruggekregen, érg fijn. En niet alleen mijn cijfers zijn teleurstellend, ik heb ook niet echt geluk met de leraren die ik heb. De coördinator is ook mijn mentor, mijn wiskundeleraar, mijn maatschappijleerleraar én mijn geschiedenisleraar. Dus zie ik hem gezellig 9uur per week. Helaas mag hij mij niet en denkt hij dat ik bewust slechte cijfers haal omdat ik mijn best niet doe, wat ik ook vertel. Hij ziet alles als smoesjes en vind het dan ook geen probleem om me voor de klas voor lul te zetten. Ik ga echt met tegenzin naar school daardoor.
    Zeker nu al mijn vriendinnen, wat er niet zo veel zijn, op school een vriendje hebben. Ze zijn allebei echt verschrikkelijk klef met hun vriendje en zodra hij in zicht komt draaien ze zich weg en wordt er de hele pauze geen woord tegen me gesproken. Echt heel gezellig. Vroeger deden we ook na school best vaak wat samen, maar ze gaan allebei elke dag na school met hun vriendjes mee en ik mag nergens bij zijn. Als ik er dan wat van zeg worden ze best wel boos en is het mijn fout dat ze me er niet bij willen. Als ik dan vraag waarom krijg ik geen antwoord en zelf zou ik het ook echt niet weten.
    Tot slot is het na 3 jaar uit met mijn vriend. En opzich ben ik niet eens echt kapot van liefdesverdriet, maar het alleen zijn is iets waar ik echt niet tegen kan. Mensen vinden me altijd een slet omdat ik snel een nieuw vriendje heb, maar ik kan niet alleen zijn en ben gewoon snel verliefd. Maar nu is er niemand die ook maar iets aantrekkelijks lijkt te hebben en voel ik me echt kut. Het is niet zozeer dat ik het mis om de hele dag alleen te zijn, want mijn vriend zag ik alleen in het weekend. Maar de weekenden zijn echt lastig om door te komen. Ik weet echt niet wat ik met mijn tijd aanmoet en blijf, hoe slecht het ook is, bijna de hele dag in bed liggen. Helaas wonen al mijn vrienden ver weg en hebben ze het bijna allemaal altijd druk. D:

    Ik hou helemaal niet van dit soort 'zeur'topics en doe er normaal gesproken ook niet aan, maar ik moest het nu echt even kwijt voor ik echt gek word.

    Lies, als zaterdag niet door gaat kom je maar naar mij toe ok? Als het kon had ik je zo hier laten wonen en alles <3 En wat betreft de liefde, ik weet wat je bedoelt met het rare gevoel omdat je geen relatie hebt, dat is echt niet raar, ik heb het ook en ik ken nog wel wat mensen die dat hebben. Je bent echt niet vreemd of raar.
    *megaüberhug<3*


    Life is hard and then we die

    Jeetje, wat kut zeg.
    Over je vriendinnen: ik zou het tegen ze zeggen, anders blijf je er mee zitten. Ik denk, als je het normaal zegt, dat ze het ook normaal opvatten.
    En die leraar van je: wat een eikel.
    Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar ik weet echt niet hoe... Ik weet niet of je vriendinnen hebt op quizlet? Anders moet je misschien in de vakantie met hen afspreken, of naar een meeting gaan... Leer je weer nieuwe mensen kennen en je hoofd is hopelijk een beetje afgeleid!
    Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb het gelezen, maar ik kan je helaas niet helpen.
    Maar ik kan je wel steunen. Dus bij deze.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PUKKELxDING schreef:
    Lies, als zaterdag niet door gaat kom je maar naar mij toe ok? Als het kon had ik je zo hier laten wonen en alles <3 En wat betreft de liefde, ik weet wat je bedoelt met het rare gevoel omdat je geen relatie hebt, dat is echt niet raar, ik heb het ook en ik ken nog wel wat mensen die dat hebben. Je bent echt niet vreemd of raar.
    *megaüberhug<3*

    Dat klinkt als een goed idee. (:
    kunnen we meteen aan onze kinderwens werken
    Helaas denken veel mensen daar toch wat anders over...


    @Vivace, die heb ik hier wel ja, hele lieve! (:
    En dat afspreken doen we ook wel eens ja, maar het is toch anders dan elk weekend samen zijn met iemand.

    Ik weet wat je bedoeld. Toen het uit was met mijn ex wist ik ook gewoon niet wat ik in de weekenden moest doen. Heb me echt constant lopen vervelen en probeerde dan ook zo veel mogelijk af te spreken met mensen. Maar het idee van fijn samen zijn met iemand leek mij toch veel leuker. Veel sterkte trouwens!


    -

    Jeetje poepie, ik weet niet eens goed wat te zeggen!
    Echt super asociaal van je leraar/mentor om niet eens wat begrip te tonen hiervoor. Is er niemand anders bij wie je terecht kunt op school?
    Wat betreft de liefde; wat is er dan met die ene jongen gebeurd? Die van de vroegere tijden? Ach, je weet vast wel wie ik bedoel.D:


    everything, in time

    Fantasia schreef:
    (...)
    Dat klinkt als een goed idee. (:
    kunnen we meteen aan onze kinderwens werken
    Helaas denken veel mensen daar toch wat anders over...


    @Vivace, die heb ik hier wel ja, hele lieve! (:
    En dat afspreken doen we ook wel eens ja, maar het is toch anders dan elk weekend samen zijn met iemand.
    Okeeee tof afgesproken :D


    Life is hard and then we die

    Humble schreef:
    Jeetje poepie, ik weet niet eens goed wat te zeggen!
    Echt super asociaal van je leraar/mentor om niet eens wat begrip te tonen hiervoor. Is er niemand anders bij wie je terecht kunt op school?
    Wat betreft de liefde; wat is er dan met die ene jongen gebeurd? Die van de vroegere tijden? Ach, je weet vast wel wie ik bedoel.D:

    Ik ga er principieel niet aan meedoen om iemands relatie te verbreken, hoe leuk die jongen ook is.

    Lieverd <3
    Je weet dat je altijd met me kan praten, toch? (: Ik hoop dat zaterdag gewoon doorgaat *O*
    En over die jongens, dat heeft mijn zus ook heel erg hoor. Niks om je zorgen over te maken (:

    Dat met je vriendinnen en die mentor is wel heel vervelend, ja. Maar als je het zo niet naar je zin hebt, is het dan misschien een optie om eventueel van school te veranderen? Ik weet dat het vreemd is, zo vlak voor je examenjaar, maar als jij het nu echt niet ziet zitten, voel je je op een andere school misschien prettiger. Dan zie je die huidige vriendinnen wel minder, maar wie weet ontmoet je daar ook leuke mensen? (: Als ik je trouwens ooit moet proberen te overhoren, wil ik dat best doen hoor, hahaha :'D

    Trouwens, ik heb nu een idee! Zal het even via msn met je bespreken :3 Als dat doorgaat krijg je van mij iets speciaals (wbw)

    *cyberhug²*


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Humble schreef:
    Jeetje poepie, ik weet niet eens goed wat te zeggen!
    Echt super asociaal van je leraar/mentor om niet eens wat begrip te tonen hiervoor. Is er niemand anders bij wie je terecht kunt op school?
    Wat betreft de liefde; wat is er dan met die ene jongen gebeurd? Die van de vroegere tijden? Ach, je weet vast wel wie ik bedoel.D:


    Plus, dat mijn GB en PB altijd voor je open staan als je dat wilt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Naaaaaawh Jalissa! :C
    Ik kom met de eerstvolgende trein naar Rotterdam om je een knuffel te geven. Geloof me, later kun je trots zeggen dat je van een dictator een knuffel hebt gehad. Dan word jij mijn propaganda minister!
    Ahum. Ik liet me even meeslepen.
    Anyway, als er iets is wat je niet snapt, fb chat het naar me en ik los het voor je op! <3

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 22:37 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wou beginnen met jeetje maar dat is ook weer zo onorigineel. Van die leraar is wel erg maar kun je niet met iemand anders van de school praten? Een andere leraar die ook een coördinator is? Ga desnoods naar de directeur want dit kan echt niet, leraren horen je leven niet zo te vergallen.

    En dat van je vriendinnen is naar voor jou maar zoals de andere mensen al zeiden dat als je gewoon op een rustig moment even met ze gaat praten, dan zijn ze misschien voor rede vatbaar en ja, nu zitten ze op een roze wolk.


    Physics is awesome