• tja.. de situatie is mischien een beetje ingewikkeld dus ik zal het makkelijk proberen uit te leggen. mijn vriend: A ex-vriendin: J kind van facebook: E
    ik heb een vriend: A simple is that
    nu had mijn vriend vóór mij ook een vriendin J leuk een ex-vriendin dus
    ik heb mijn vriend vier maanden geleden ofzo leren kennen toen het net uit was met zijn vorige vriendin J. ik heb in die tijd nooit geweten dat ze wat met elkaar hadden. daar kwam ik pas achter toen ik vaak met A ging afspreken. toen hij plotseling tegen mij dat we het mischien wat rustiger aan moesten doen omdat het net uit was met J. nou je kunt al raden dat ik totaal overdonderd was. en geloof me, ik voelde me behoorlijk schuldig tegenover haar toen ik iets kreeg met A. ze heeft er nooit iets over gezegd dus ik liet het verder maar zo
    een paar maanden geleden heeft een meisje ( E ) die ik vaag ken me toegevoegd op facebook. nou niks ergs dus, ik zocht er helemaal niks achter. nu had dat meisje iets op facebook gezet waar ik antwoord op gaf (iets onbenulligs eigenlijk. ze zei: ik irriteer me mateloos aan je, en mijn antwoord was: dan moet je dat tegen die persoon zelf zeggen)
    ze flipte dus gelijk van: wajo waar bemoei jij je mee?? O: ik heb gezegd dat ze niet zo snel boos moest worden en dat ik me verder helemaal nergens mee bemoei. en daarna begon ze erover hoezeer ze me haat omdat ik dus te snel met A ging toen het net uit was met die ex J.
    nou mijn eerste reactie was wtf O__O meiden en drama, zucht..
    ik heb maar gezegd dat ze zich nergens mee moest bemoeien, en dat als J ermee zit ze zelf ook een mond heeft. maar echt.. ik haat dat gevoel zo erg dat door mijn lichaam gaat als ik ruzie heb ofzo! ik kan er echt niet tegen. sorry, dit is een heel verhaal en bedankt dat je het gelezen hebt. ik moest het gewoon kwijt


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Soms snap ik al gedoetje niet.. Ik denk dat ik nog wel een lange tijd single blijf.. Heb ik ook geen kans op zulke momenten XD.

    Mja, succes/sterkte verder (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Soms snap ik al gedoetje niet.. Ik denk dat ik nog wel een lange tijd single blijf.. Heb ik ook geen kans op zulke momenten XD.

    Mja, succes/sterkte verder (:

    whaha ik ook niet hoor :'D ik ben ook juist iemand die zich afzijdig houd van al dat gezeik enzo. maar bedankt (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Sommige mensen zal ik nooit begrijpen, mensen zoals die E. Want ze hebben nog geen eens het lef om hun kritiek recht in iemands gezicht te zeggen en worden boos op mensen die hun aan raden om het wel te doen. Daarna beginnen ze vaak ook nog over dingen die hun helemaal niet aan gaan


    Physics is awesome

    Dat is wel heel erg rot ):
    Veel sterkte ermee! <3


    26 - 02 - '16

    Slap that bitch.

    Siva schreef:
    Slap that bitch.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Siva schreef:
    Slap that bitch.

    _O_


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Siva schreef:
    Slap that bitch.

    <3 OMG dat dacht ik ook!! <3


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Unplugged schreef:
    Slap that bitch.


    Sticking needles in people is fun. Matt <3