• Jaar zeven op Hogwarts is voor Sorrow Grasscole aangebroken. Zij zelf is ook zeventien geworden. Dit jaar is het tijd voor het Toverschool Toernooi. Haar vriendinnen vinden dat ze zich moet opgeven, dat doet ze. Ze denkt toch dat ze niet gekozen wordt omdat er ook andere leerlingen zich opgeven. De avond dat de Vuurbeker vier briefjes uit zich blaast, leert ze de andere scholen ook kennen, de Beauxbatons en Klammfels. Maar als ze hoort dat háár briefje ook wordt uitgeblazen, staat haar leven op z’n kop. Er zijn teveel dodelijke, gevaarlijke opdrachten. En deze keer is zijn de opdrachten anders dan de jaren ervoor…

    -Speelt zich af in de tijd dat Harry Potter in jaar 3 zit.


    Origineel op Q?
    Doen/Niet doen?
    Titel? -Hard nodig!
    Waarschuwen?


    Weird is Wonderful.

    Hoezo komen er trouwens vier briefjes? Je noemt zweinstein, klamfels en beauxbatons, wat is de 4e school?


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    Hoezo komen er trouwens vier briefjes? Je noemt zweinstein, klamfels en beauxbatons, wat is de 4e school?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat is nog iemand van Zweinstein. Net zoals Harry Potter, Fleur Delacour, Victor Kruml en Carlo Kannewasser.


    Weird is Wonderful.

    Origineel op Q? Nee, heb al meerdere verhalen gelezen (en schrijf er zelf ook één xD) over dit onderwerp. Daarnaast wordt het ook minder geloofwaardig als je het hele concept van J.K. gaat gebruiken door twee leerlingen van Zweinstein te kiezen of je hoofdpersoon gewoon in de schoenen gaat zetten van Harry Potter, wat ik nu denk als ik je stukje tekst zo lees.
    Doen/Niet doen? Moet je zelf weten, jij moet het verhaal voor jezelf schrijven niet voor anderen ^^
    Titel? -Hard nodig! Geen idee, maar the triwizard tournament is gewoon de Engele benaming en niet erg origineel.
    Waarschuwen? Hoeft niet.

    Hel schreef:
    Origineel op Q? Nee, heb al meerdere verhalen gelezen (en schrijf er zelf ook één xD) over dit onderwerp. Daarnaast wordt het ook minder geloofwaardig als je het hele concept van J.K. gaat gebruiken door twee leerlingen van Zweinstein te kiezen of je hoofdpersoon gewoon in de schoenen gaat zetten van Harry Potter, wat ik nu denk als ik je stukje tekst zo lees.
    Doen/Niet doen? Moet je zelf weten, jij moet het verhaal voor jezelf schrijven niet voor anderen ^^
    Titel? -Hard nodig! Geen idee, maar the triwizard tournament is gewoon de Engele benaming en niet erg origineel.
    Waarschuwen? Hoeft niet.


    Ik kan ook een andere school bedenken (:.


    Weird is Wonderful.

    SorrowS schreef:
    (...)

    Ik kan ook een andere school bedenken (:.


    Dan zou het verhaal er al heel anders uit zien ^^

    SorrowS schreef:
    Dat is nog iemand van Zweinstein. Net zoals Harry Potter, Fleur Delacour, Victor Kruml en Carlo Kannewasser.


    Lieve schat, je hebt de boeken niet gelezen hè? Dat van Harry Potter was, omdat Dollemal de Vuurbeker behekst had.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    (...)

    Lieve schat, je hebt de boeken niet gelezen hè? Dat van Harry Potter was, omdat Dollemal de Vuurbeker behekst had.


    Weet ik. -.-'


    Weird is Wonderful.

    Origineel op Q? I guess so. Ik ben het nog nooit tegengekomen.
    Doen/Niet doen? Doen.
    Titel? Nothing will drag me down. Oké, sorry, slechtheid.
    Waarschuwen? Doe maar.


    I never finish anyth

    SorrowS schreef:
    (...)

    Weet ik. -.-'


    En ik vind het een uiterst onorigineel verhaal. Sorry.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Origineel: Reedelijk. De meeste verhalen beginnen altijd met het toverschooltoernooi, maar het is toch origineel (A)
    Nieu/wel doen?: Ik zou het doen!
    Titel: Ik zag dat je er al een had maar ik heb er misschien een?... What started small, grew into something big. -iknow, het verschrikkelijkste wat je ooit gezien hebt waarschijnlijk ahaha xd.
    Waarschuwen: Als je wilt... Heeel graag :$
    xxxx


    I'm just being myself. I'm not going to change, just because you don't like it.

    Ik heb by the way rollen nodig.


    Weird is Wonderful.

    SorrowS schreef:
    (...)

    Ik kan ook een andere school bedenken (:.


    Doe dat. Het zou nergens op slaan als Zweinstein weer twee leerlingen krijgt D:


    quidquid excusatio prandium pro

    origineel op Q: zeker weten wel!!!
    doen/niet doen: DOEN!!!!!!
    titel idea: ?????
    Waarschuwen: Ik wil wel helpen dus als je iemand zoekt. kom maar naar mij toe


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Die verhalen zijn al zó vaak voorgekomen...


    "Well, well. Look who we've got here!"