• Gisteren en vandaag ben ik al bezig geweest om willekeurige Q'ers fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar te wensen. Maar toen dacht ik waarom niet nog wat meer vreugde op Q brengen? Dus vandaar dit topic en omdat niet iedereen Kerst viert, leek Feestdagen mij een mooie neutrale term.

    Dus wat kun je in dit topic doen?

    * Andere mensen fijne feestdagen wensen
    * Je feestdagen plannen vertellen
    * Vertellen wat je gaat eten tijdens de feestdagen
    * Vertellen welk feestdag jij gaat vieren
    * Je cadeaus laten zien




    Physics is awesome

    Nou voordat de feestdagen beginnen verkoop ik altijd wafels (ook met oud en nieuw), dit doe ik sinds een jaar of vier en het levert toch weer wat extra centjes op. Altijd mooi meegenomen en ik vind het ook super leuk om te doen!





    Voor de rest kijken we gewoon altijd kerstfilms en morgenvroeg begint met een lekker kerst ontbijt/lunch, gevolgd door het uitpakken van de cadeautjes. Daarna komt mijn oma in de middag hier naar toe en zullen we waarschijnlijk wat tv kijken en spelletjes doen, waarna we lekker gaan gourmetten en daarna weer wat tv kijken of spelletjes doen om de dag af te sluiten.

    Tweede kerstdag is ongeveer hetzelfde, minus de cadeaus en waarschijnlijk geen super uitgebreide brunch, maar altijd leuk (:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2018 - 17:49 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Via dit topic wil ik dan ook iedereen een fijne kerst toewensen en geniet van jullie dagen! ^^

    Op zich hebben wij het wel druk. Morgen komt visite, dus dan gaan we een grote kerstlunch houden en daarna films kijken/kerst dineren. Tweede kerstdag komt mijn broer en nog iemand, dus dan doen we echt kerstcadeaus, kerstontbijt/lunch/avondeten. Dus dat is heel veel gezelligheid en veel eten. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ben weer eens verwend 🤗❤️



    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Nou voordat de feestdagen beginnen verkoop ik altijd wafels (ook met oud en nieuw), dit doe ik sinds een jaar of vier en het levert toch weer wat extra centjes op. Altijd mooi meegenomen en ik vind het ook super leuk om te doen!





    Voor de rest kijken we gewoon altijd kerstfilms en morgenvroeg begint met een lekker kerst ontbijt/lunch, gevolgd door het uitpakken van de cadeautjes. Daarna komt mijn oma in de middag hier naar toe en zullen we waarschijnlijk wat tv kijken en spelletjes doen, waarna we lekker gaan gourmetten en daarna weer wat tv kijken of spelletjes doen om de dag af te sluiten.

    Tweede kerstdag is ongeveer hetzelfde, minus de cadeaus en waarschijnlijk geen super uitgebreide brunch, maar altijd leuk (:


    Wat leuk dat je dat doet! Ik hoop dat je alle wafels hebt verkocht.

    Cadeautjes doen wij altijd op Kerstavond. Klinkt als een hele gezellige dag.

    Met lekker eten en gezelligheid word het vast heel leuk.


    Physics is awesome

    Papiliones schreef:
    Via dit topic wil ik dan ook iedereen een fijne kerst toewensen en geniet van jullie dagen! ^^

    Op zich hebben wij het wel druk. Morgen komt visite, dus dan gaan we een grote kerstlunch houden en daarna films kijken/kerst dineren. Tweede kerstdag komt mijn broer en nog iemand, dus dan doen we echt kerstcadeaus, kerstontbijt/lunch/avondeten. Dus dat is heel veel gezelligheid en veel eten. (:


    Dat worden dan twee drukken en gezellige dagen zo te lezen. Wat staat er op het menu qua eten?


    Physics is awesome

    Hou was jullie oud en nieuw? Bij ons was het simpel maar alsnog erg leuk!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Oud en Nieuw was top dit keer.

    Overdag traditioneel naar scouting. Nieuwjaarsfik, oliebollen bakken, bbq als lunch en gezelligheid. Lekker flesje wijn opgedronken en heerlijk gekletst.

    Thuis lekker gedoucht en gegeten en film gekeken. Toen om 9 uur beste vriendin opgehaald. Die had een 1,5 liter fles Cava mee genomen als cadeautje. Dus hapjes op tafel, cava, spelletjes en een muziekprogramma (top 101 ofzo) aan. Mijn ouders besloten vrij snel mee te doen en na genoeg wijn, was 30 seconds geweldig.

    Echter besefte wij ons 30 seconden voor het nieuwe jaar, dat het het moment was XD
    Dus elkaar geknuffeld en buiten de buren en sterretjes afgestoken en vuurwerk gekeken. Ook oliebollen eten en mee zingen met het programma.

    Om 2 uur appte ze van scouting of ze even langs konden komen om nieuwjaar te wensen. |Dus hup de 9 man naar binnen en door naar de buren, waar ook een van de leiding woont. Toen wilde we eigenlijk gaan slapen maar kwam het carnavals onderdeel op tv dus ja dat werd polonaise lopen XD

    Om half 4 na 3 liter wijn met 2 op, gingen we ons bedje in.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    mijn oud & nieuw was // explosief


    Heaven is a place that we all have