• Gezien mijn eeuwige verveling heb ik een beetje van website naar website zitten jagen, en toen kwam ik een paar webtoons tegen, waaronder deze. ^^ Vermakelijk als je -net als ik- slapend onderuit gezakt zit. (cat)

    http://comic.naver.com/webtoon/detail.nhn?titleId=350217&seq=31

    WARNING: if you’re not in a place where you can scream like a bitch, don’t click. zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb

    (Kan iemand mij doorverwijzen naar een paar leuke spelletjes? 't Liefst van die escape-the-room stuff)


    Full of envy behind that anonymous mask

    vocalizer schreef:
    *klikt toch*
    *herkent het eerste plaatje.*
    *drukt gauw op kruisje*

    haha goooodd, die zag ik laatst ook een keer.
    Ik schrok me dood, man (cat)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lawl, die ken ik.
    Een soort van vriend wou 'm aan mij laten zien en hij zei dat hij van zijn stoel af viel. (cat)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Hahahaha :')


    26 - 02 - '16

    OMG ik schrok me rot!
    Ik was bij thesir, ik was nieuwscierig wat het was. Zei op die link klikken en het geluid uit doen (ze zei dat dat beter was). Ik naar beneden scrollen (ondertussen zat zij haar kat te aaien en het beeldscherm te vermijden). En ineens kwam een bebloed gezicht:O ik schrok me dood en begon te gillen. Nu zijn ik en thesir bang dat er een pyjama mensje komt..xD


    “All those fairytales are full of shit.”

    Fuck man... Ik heb 'm gekeken en ik zit in de kamer en ik schrok me kapot... Mijn zus en vader zagen dat en ik legde het uit en toen moest m'n zus lachen...
    Gelukkig dat ik goed tegen horror kan, maar dat was wel ff schrikken...


    Deep inside, I've never felt alive

    vocalizer schreef:
    *klikt toch*
    *herkent het eerste plaatje.*
    *drukt gauw op kruisje*

    haha goooodd, die zag ik laatst ook een keer.
    Ik schrok me dood, man (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Shogun schreef:
    Ik ben verstandig en ga niet klikken. In plaats daarvan ga ik verder met mijn seksverhaal, fuckyeah!
    /Night time activities made in the night.

    haha, zo erg ben ik niet.. maar ik ga niet klikken.(nuchtere fries ^^)


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Hartverzakking damn it dat ik altijd zo nieuwsgierig ben c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page