• Serieus.
    Gisteren was ik bij mijn opa omdat mijn moeder moest werken en mijn zusje en ik geen oppas hadden. Oké, ik mag alleen thuisblijven maar ik vind dat saai. :]
    Iig, gisteren ging ik met m'n opa, zusje en m'n moeder naar een winkel met hockey- en andere sportspullen. Ik zag een hockeystick die ik dan niet echt geweldig vond, maar hij kon ermee door.
    Maar ik zou een Adidas hockeystick krijgen, die hadden ze daar niet. Zaten we in de auto, op de terugweg, ik had alleen hockeyschoenen en een trainingsbroek gekocht, zeggen mijn opa en mijn moeder om de havenklap: 'Ik snap jou niet hoor.. Waarom neem je niet gewoon die stick?' Ik zei 'Omdat ik 'm niet mooi vindt.' Ik was chagrijnig geworden en toen bleven ze hetzelfde zeggen. Waardoor ik zo boos werd dat ik [/toen we bij mijn opa en oma voor de deur stonden - onze auto stond daar nog -] schreeuwde 'NOU DAN NEEM IK GODVERDOMME EEN STICK DIE IK OERLELIJK VIND, NOU GOED?' en ik gooide de deur dicht. Mijn opa werd heel erg boos, en mijn moeder ook.
    Thuis was ik echt gewoon bang voor haar. Ze gooide met mijn schoenen en maakte me uit voor 'kutkoter' en ze schaamde zich voor me. Ze was echt heel kwaad. Ik kan er niet tegen als iemand schreeuwt dus ik huilde, maar zij vond dat niet toepasselijk. Ze vond dat ze zelf reden had om te huilen, dat deed ze dus ook.
    Maar nu is het weer goed tussen mij en mn moeder en mij en m'n opa, maar ik wás toch bang voor haar. O.O
    Ik dacht dat ze me ging slaan - dat doet ze nooit, maar ze is dan ook nog nooit zó boos geweest.
    Je kan je niet voorstellen hoe bang ik was.

    Nah, hebben jullie weleens erge aanvaringen met je vader/moeder gehad?


    -

    Ja, met mijn vader, maar toen was ik niet bang van hem maar bang dat ik hem kwijt raakte.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Zo vaak.
    laten we zeggen mijn moeder en ik zijn erg temperamentvol. dus we maken elkaar zo uit voor kutwijf enz. :x en ja zeslaat maar meestal verdien ik dat nu wel..


    We can only learn to love by loving.

    Mijn moeder moest vandaag huilen om mij omdat ik iets gedaan had en dat vind ik altijd zo vreselijk. Ik had meteen een rotgevoel en voelde me net of iedereen me aankeek. Brrr. En als ik maar even met iemand ging praten wou ik al in huilen uitbarsten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh my god.
    Ik snap dat je bang bent geweest, weetje.
    Laatst, toen mijn telefoon kapot was durfde ik het maar niet aan mijn moeder te vertellen. Alleen was ze gelukkig niet boos geworden.
    Maar ik ben wel heel vaak bang voor mijn moeder geweest, maar kan nu even erniet op komen wanneer? o.o


    ok

    Mijn vader heeft zitten dreigen dat hij me kapot maakt als ik volgend schooljaar (komende dus) geen betere cijfers haal... En hij is daar toe in staat. Hij heeft me wel eens vaker een mep verkocht, maar toen verdiende ik dat ook.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat heb ik nog nooit gehad, maar ik doe niet zo vaak iets verkeerd. :X

    Ja, mijn moeder is de laatste tijd heel prikkelbaar x_x


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee, maar ongeveer een week geleden ben ik bij een vriendin wezen slapen. De vader daarvan zit aan de alcohol. Toen we om half 1 een beetje zaten te kletsen op de kamer kwam hij ineens binnenstormen met: 'En waarom maken jullie godverdomme zo veel lawaai?! Het is al veel te laat en hou nu allemaal je koppen dicht! Waar is Chiko (de hond van mijn andere vriendin die mee was, is inmiddels weer naar huis)? Ik hou jullie in de gaten, allemaal!' Et cetera, et cetera.
    Ik was toen zo overdonderd dat ik stil ben gaan huilen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bijna altijd x,x


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Aurelia schreef:
    Nee, maar ongeveer een week geleden ben ik bij een vriendin wezen slapen. De vader daarvan zit aan de alcohol. Toen we om half 1 een beetje zaten te kletsen op de kamer kwam hij ineens binnenstormen met: 'En waarom maken jullie godverdomme zo veel lawaai?! Het is al veel te laat en hou nu allemaal je koppen dicht! Waar is Chiko (de hond van mijn andere vriendin die mee was, is inmiddels weer naar huis)? Ik hou jullie in de gaten, allemaal!' Et cetera, et cetera.
    Ik was toen zo overdonderd dat ik stil ben gaan huilen.


    Dan moet je nooit bij mij thuis komen, mijn vader is precies hetzelfde.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Aurelia schreef:
    Nee, maar ongeveer een week geleden ben ik bij een vriendin wezen slapen. De vader daarvan zit aan de alcohol. Toen we om half 1 een beetje zaten te kletsen op de kamer kwam hij ineens binnenstormen met: 'En waarom maken jullie godverdomme zo veel lawaai?! Het is al veel te laat en hou nu allemaal je koppen dicht! Waar is Chiko (de hond van mijn andere vriendin die mee was, is inmiddels weer naar huis)? Ik hou jullie in de gaten, allemaal!' Et cetera, et cetera.
    Ik was toen zo overdonderd dat ik stil ben gaan huilen.

    Wist je dat eerder dan?
    Zo nee, vind ik het nogal raar van die vriendin om jou uit te nodigen. Konden jullie net zo goed bij jou slapen, in plaats van bij haar.
    Dan hoefde je dat niet mee te maken.


    ok

    ik ben eigenlijk best vaak bang voor me vader,, maar hij wordt heel snel boos na zijn ongeluk enzo.. en pas hadden hij en me moeder een discussie ofz en toen zei ik wat omdat ze zo tegen elkaar schreeuwde kreeg ik naar me hoofd van me vader (hij schreeuwde ook nog) 'EN JIJ, JIJ MOET HELEMAAL JE MOND HOUDEN, JE MOET JE ER VERDOMME NIET MEE BEMOEIEN' oke ik had het kunnen verwachten.. dus ik proberen niet te huilen.. 5 min later naar boven gegaan,, kamer op slot gedaan en muziek hard gezet en er maar uit.. of er is iets mis gaat ofzo dan is het zo niks zeggen is niet goed maar als je wat zeg wordt hij ook boos..


    Nvt

    Geesz schreef:
    (...)

    Dan moet je nooit bij mij thuis komen, mijn vader is precies hetzelfde.

    Net als de mijne --'
    Maar, mijn vader word echt, Like, altijd boos op mij, als ik kortaf ben. & dan ben ik altijd bang voor hem. Maar vooral, als hij dronken is.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Madenaaaaah schreef:
    (...)
    Wist je dat eerder dan?
    Zo nee, vind ik het nogal raar van die vriendin om jou uit te nodigen. Konden jullie net zo goed bij jou slapen, in plaats van bij haar.
    Dan hoefde je dat niet mee te maken.

    Die man ken ik al een tijdje, maar normaal houdt hij het onder controle als wij komen zeg maar. of min of meer -.- Deze keer was dat dus niet zo, en hij kreeg ruzie met iemand en hij moest het ergens op afreageren. Diegenen waren wij dus geworden. Naderhand heeft ie z'n excuses wel aangeboden - hij schaamde zich vreselijk - maar goed, leuk is zoiets nooit.


    No growth of the heart is ever a waste

    xGOSSIP schreef:
    (...)
    Net als de mijne --'
    Maar, mijn vader word echt, Like, altijd boos op mij, als ik kortaf ben. & dan ben ik altijd bang voor hem. Maar vooral, als hij dronken is.


    Als mijn vader dronken is, gaat hij altijd dreigen me uit huis te gooien enzo. Als ik ook maar een ding doe (in zijn ogen is dan alles slecht, weetjewel). Maar mijn vader is anders ook snel boos. ><


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'