• Wat maak je liever voor serie
    een tokio hotel serie of een jonas brother serie.

    ik maak zelf de tokio hotel series van sommige personen omdat ze gewoon heel goed zijn. zelf schrijf ik een jb serie omdat er heel weinig van zijn. ( oftewel jb fans maak mijn serie xD )

    nu jullie mening


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    tokio hotel<33


    Crack a bottle

    tokio hotel <333


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ik vind ze alle bij goed;)(A)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    zeker wel tokio hotel
    ik heb het niet met de jonas brothers
    maar ieder zijn smaak


    <3

    jonas brothers serie
    er zijn al te veel ToHo series


    Evil is what I am. Death is what I bring

    Tokio Hotel Siries,, Van hun weet ik veel meer dan van Jonas Brother,, dus kan je daar ook sneleer een sirie ofer maken he :P


    Dunno ><

    Tokio Hotel ^^

    Waarom?

    Aangezien er al zoveel zijn probeert iedereen ze zo origineel mogelijk te maken en hebde dus véél meer variatie in die Quizze ^^ Als er nu ook veel JB Quizze gaan kome zal da uiteindelijk ook wel zo zijn, ma ik heb er eerlijk gezegd nog nooit een vn JB gemaakt :S


    007

    Een Cinema Bizarre serie :Y) TH & JB hoeft van mij allebei niet zo x]


    Mew <3

    Jonas Brothers,, I mean ik vind het zo saai dat er steeds TH series worden gedaan!!

    Geen van beide =](Er moeten een keer andere series komen i.p.v TH, JB etc.) [/Mening]


    I live for the applause, you will die for it.

    JB eigenlykk.. ik niet egt th fan meerr


    We can only learn to love by loving.

    JB eigenlykk.. ik niet egt th fan meerr

    *weent*
    Jij het TH-fan domein verlaten... (huil)
    Mjha ik persoonlijk maak en lees liever de Tokio Hotel serie's. Die zijn voor miin smaak boeiender en ik weet er ook meer over! JB hoeft van mij niet zo, ze intereseren me vrij weinig.


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    *weent*
    Jij het TH-fan domein verlaten... (huil)
    Mjha ik persoonlijk maak en lees liever de Tokio Hotel serie's. Die zijn voor miin smaak boeiender en ik weet er ook meer over! JB hoeft van mij niet zo, ze intereseren me vrij weinig.


    n_n dude srry mr ik heb gister ff 3posters vn mhyn wand gehaald en toen wask al moe ;l x3 en nu hangt daar JB o_o.. mr boeie x3


    We can only learn to love by loving.

    Beetje offtopic, maar het liefst geen van beide. Volgens mij gaat zeker 80 % van de verhalen over TH of JB...


    No growth of the heart is ever a waste

    met zelfverzonnen persoontjes.. :3
    of iig mensen die niet iedereen kent ;]