• hey

    Wil één van jullie getalenteerde quizletters mij helpen met een trailer? Ik heb zelf al veel uitgezocht, maar ik heb er niet de juiste programma's voor.
    Als je wilt, dan zal ik je meer info geven. Het zou fijn zijn als je al wat ervaring hebt, zodat me wat voorbeelden kunt geven.
    Alvast bedankt,
    Mylox


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Normaal zou windows movie maker op je pc moeten staan als je windows hebt. Anders kan je de 2.6 heel gemakkelijk downloaden.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 13:48 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik kan trailers maken.
    Ik gebruik Adobe premiere elements 9.0
    Het is alleen lange tijd geleden dat ik het heb gedaan en toen waren ze nogal suf en met Windows movie maker

    hier zijn niet echt voorbeelden maar er zitten bijvoorbeeld gewoon met videobeelden tussen: youtube

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 14:18 ]

    Errin schreef:
    Normaal zou windows movie maker op je pc moeten staan als je windows hebt. Anders kan je de 2.6 heel gemakkelijk downloaden.


    Ik snap wat je bedoeld, maar dan moet ik ook nog uitzoeken hoe alles werkt. En ik ben heel slecht met die dingen.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Mylox schreef:
    (...)

    Ik snap wat je bedoeld, maar dan moet ik ook nog uitzoeken hoe alles werkt. En ik ben heel slecht met die dingen.
    Het is echt niet moeilijk. Natuurlijk moet je wat experimenteren, maar dan kan je wel zelf trailers maken. ;D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?