• Hoihoi... Ik zoek een story om te lezen :D. Deze dingen zijn belangrijk:

    -Niet in het engels
    -Geen One Direction of Twilight
    -Geen hoofdstukken van 1000 woorden enzo, gewoon, mooie korte hoofdstukken.
    -Graag zonder fouten getypt en ook echt hoe het hoort, niet: Jantje pak een appel zei piet. Zulke dingen :3.
    -Het liefst Harry Potter
    -Uit de ik-vorm
    -Fantasy vind ik ook erg leuk
    -Geen horror, thriller, zulke dingen. Er moet wel een beetje romantiek inzitten.
    -Een actief verhaal waar wel vaak een hoofdstuk bij wordt geschreven =D.

    Nou, ik hoop dat dit genoeg informatie is. Groetjes .
    (doeg)


    One Direction is my one thing what i need ♥~

    I will survive-HP-
    Misschien vind je het wat? :'P


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    ik zou zeggen neem een kijkje op mijn profiel ;)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wouw, jij bent ook niet snel tevreden.

    Maar ik lees momenteel deze story en hij voldoet denk ik aan al je normen.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    De mijne misschien? Ik waag een gokje. :Y)

    Hoe zacht zijn de wolken?
    Het was het jaar 1851 en er was waarschijnlijk wel wat interessants aan de gang in de wereld. Mijn wereld was echter niet zo groot en ging niet verder dan het dorp waar ik vandaan kwam en de landerijen van de Brantley's, voor wie ik trouwens al een jaar werkte. Eerlijk gezegd kon ik de Brantley's nooit uitstaan en toen ik voor ze ging werken kwam ik erachter dat rijke mensen saai en naar zijn. Ik had nog de grootste hekel aan hun zoon, Oliver, een arrogante, verwende eikel die een te grote bek voor zijn status had.
    Maar nooit had ik gedacht dat alles zomaar veranderen kon. Ik had een hekel aan mijn oude leven en ook al schrok ik van de verandering, ik omarmde het niet veel later. Plots realiseerde ik dat ik alles zou doen voor de Brantley's; ik was ze trouw. Al kon één verkeerde gebeurtenis er net zo goed voor zorgen dat ik er alles voor over zou hebben om hun ondergang te ondertekenen.
    Ik vertel je het verhaal van een jonge sloeber die zijn dagen met een poëtische bitterheid door probeert te komen, terwijl hij een hopeloos gevecht voert met zichzelf; een wals van angstaanjagende beledigingen, moeiteloze beschuldigingen en het vinden van geluk in een zwaar leven.

    'Jij begon!' snauwde ik.
    'Niet! Jij kuste mij,' zei Oliver, 'Daar heb ik nooit om gevraagd en dat heb ik nooit gewild!'
    'Jij begon. "Doe mij maar een kerel," zei je!' zei ik verontwaardigd, 'En je kuste net zo goed terug.'

    En we dansten op gebroken glas.
    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.


    I can't even think straight.

    Beckett schreef:
    Wouw, jij bent ook niet snel tevreden.

    Maar ik lees momenteel deze story en hij voldoet denk ik aan al je normen.

    Ja klopt, ik zeur nogal xD.

    Maar ik zou is gaan kijken =D.


    One Direction is my one thing what i need ♥~

    Ik heb een Harry Potter story, over Fred Weasley, maar mijn hoofdstukken zijn rond de 1000 woorden, dus ik denk niet dat het dan iets voor je is. (:



    Dancing Is All I've Left

    When I was a little girl,
    I used to dance in front of the mirror.
    Closing my eyes,
    Imaging the crowd going crazy,
    Dancing like my life depends on it.

    Nowadays I can’t afford dance classes,
    But I’ll never give up dancing.
    Going to the club,
    Practising dance moves,
    Because dancing is all I’ve left


    Bij het meisje aangekomen, zie ik dat ze er niet goed aan toe is. Een schotwond in haar zij. Ik strek me naar haar toe, met de intentie om te kijken waar de kogel zit, maar ik krijg de kans niet. Ik hoor opnieuw dat er geschoten word, dit keer op mij.



    Het is een verhaal met onbekende personen, drama, actie en romantiek


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Stinson schreef:
    Ik heb een Harry Potter story, over Fred Weasley, maar mijn hoofdstukken zijn rond de 1000 woorden, dus ik denk niet dat het dan iets voor je is. (:


    Die story is vet leuk :'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Okee, mijn hoofdstukken zijn af en toe wel meer dan 1000 woorden en het is ook niet vanuit de ik-vorm.. Maar het is wel fantasy! Ik ga toch stiekem even een poging wagen ;d



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Life as we don't know



    Als op een dag Death Eaters in Diagon Alley aanvallen, komen Harry, Hermione, Draco Fred, George en Liz en Alice doormiddel van de viavia in de Mugglewereld terecht. Maar ze hebben geen geld, eten en extra kleding. Er zit maar één ding op; overleven met magie. Maar hoe zorgen ze ervoor dat niemand ze ontdekt, en wat als de Death Eaters op zoek zijn naar Harry en Draco? Komen de anderen daardoor ook in gevaar?

    En nieuw leven vol liefde, haat en verdriet. Zullen ze het overleven? Krijgen ze ooit weer het vredige leven op Hogwarts terug, of zitten ze voor altijd gevangen in de handen van Voldemort?

    The girl with no choice. |DM|


    sometimes your heart knows things, your mind can not explain.


    -Harry potter related.
    -niet volgens de verhalenlijn.

    Ik hoop dat het je interesseerd! ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik denk dat je dit wel leuk vindt:


    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!

    de trailer:


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Ik heb twee HP verhalen op mijn profiel. Misschien dat je die leuk vind(H)


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    When Two Lifes Come Togehter


    This is not about trying to go back in time.
    This is not about where I'll be a year down the line.
    It's just moments of moments, surviving somehow.
    This is not about then, this is just about now.


    http://www.quizlet.nl/stories/77010/when-two-lifes-come-together/


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Beckett schreef:
    Wouw, jij bent ook niet snel tevreden.

    Maar ik lees momenteel deze story en hij voldoet denk ik aan al je normen.


    Heb niks voor je. Sorry.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 18:11 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Nurgle schreef:
    (...)

    Die story is vet leuk :'D


    Ahw, dat vind ik echt vet lief van je. Dankjewel! :'D