• Vanaf nu zal ik geen updates van de APP meer online plaatsen, omdat Universal forse maatregelen aan het nemen is tegen het (gratis) verspreiden van vrijgekomen materiaal in de APP.
    Ja, Universal bestaat uit niets anders dan commerciële geldwolven, helaas. En voor iedereen denkt ‘uh wat een kansloze zijkers die van Tokio Hotel’. Zij staan hier helemaal buiten en hebben niets te maken met dit soort besluiten dat Universal over hun werk/vrijgegeven spullen maakt,.. again.. helaas.

    Ik zal de modjes dan ook vragen al die andere topics te sluiten en evt. te verwijderen. Sorry, maar helaas pindakaas.

    edit:
    Cherished zei op 14 feb 2012 - 10:58:

    Het spijt me, maar Universal staat volledig buiten alles wat met de App te maken heeft. Net zoals het management.
    't is vaak makkelijk gezegd dat zij altijd de schuld zijn van alles. Hij is opgezet door de twins zelf, uit eigen initiatief, en als je hun content verspreid zul je ook uit hun naam gezeik krijgen. De 'geldwolven' zijn hier de bandleden zelf, en niemand anders.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 18:58 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Jammer! Want ik heb dus wel een android telefoon, maar geen creditcard en helaas kan ik ze zo dan dus ook niet meer zien.

    Ik heb ook geen creditcard, maar ik heb het met die van mijn vader gekocht (A) Hij weet er natuurlijk wel van x)


    If you can dream it, you can do it.

    Urgh, jammer, ik heb een bb en volgens mij kan je het daarmee niet downloaden #Zucht


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Het spijt me, maar Universal staat volledig buiten alles wat met de App te maken heeft. Net zoals het management.
    't is vaak makkelijk gezegd dat zij altijd de schuld zijn van alles. Hij is opgezet door de twins zelf, uit eigen initiatief, en als je hun content verspreid zul je ook uit hun naam gezeik krijgen. De 'geldwolven' zijn hier de bandleden zelf, en niemand anders.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 11:03 ]

    Ik snap niet :3

    Cherished schreef:
    Het spijt me, maar Universal staat volledig buiten alles wat met de App te maken heeft. Net zoals het management.
    't is vaak makkelijk gezegd dat zij altijd de schuld zijn van alles. Hij is opgezet door de twins zelf, uit eigen initiatief, en als je hun content verspreid zul je ook uit hun naam gezeik krijgen. De 'geldwolven' zijn hier de bandleden zelf, en niemand anders.


    Nou, ik denk dat het initiatief voor die app juist van Universal kwam. Voor meer geld te verdienen, weet je. En zoveel hebben de jongens niet te vertellen daar, lijkt me.
    Ik vind dat vooral Universal de schuldige is hier, en niet de jongens zelf.

    Maarja, dat ben ik dan weer. (:


    Love don´t break me.

    Er is een btk website maar die is nog niet af.

    SUPPORTxTH schreef:
    (...)

    Nou, ik denk dat het initiatief voor die app juist van Universal kwam. Voor meer geld te verdienen, weet je. En zoveel hebben de jongens niet te vertellen daar, lijkt me.
    Ik vind dat vooral Universal de schuldige is hier, en niet de jongens zelf.

    Maarja, dat ben ik dan weer. (:

    Ik weet 100% zeker dat Universal er niets mee te maken heeft, want daar werk ik mee samen.
    't laatste wat Universal heeft gedaan is het Best Of album uitbrengen, en daarmee is er nog wel wat geld binnen gekomen. Nu zijn ze uberhaupt niet eens meer bezig met TH, en gaan ze echt niet proberen om uit een momenteel op non actief staande band wat geld te trekken. Ze zijn niet eens 100% op de hoogte van alles wat er met die app aan de hand is.
    Een platenmaatschappij kan de jongens dwingen hun privéleven te delen. Dat hebben ze nooit gedaan maar daar lijkt nu ineens een einde aan te komen. Waarom? Omdat ze dat zelf willen. Niet omdat ze daartoe gedwongen worden.

    Deze app is 100% zelf het eigen initiatief van de tweeling.

    Daarmee wil ik niet zeggen dat het slecht is dat de twins geld willen verdienen. Ik vind de manier waarop ze dat nu proberen erg slecht uitgewerkt, maar dat doet er verder niet toe.