• ik zit in de 4 klas van vmbo kader en ik kan het waarschijnlijk niet aan dus me mentor en me vorige mentor(heb ik allebei voor groen en ze doen dus samen de mentor klassen dus als ik een probleem heb bijvoorbeeld kan ik ook bij me vorige mentor terecht>.< )willen me helpen maar ik heb ook stage maar dat hoef ik dus niet want de leraar wil me in die uren helpen met wiskunde en weer op schema komen(met huiswerk en boekjes) maar dan gaat zij zeggen je wordt voor getrokken:S

    Laat haar gewoon zagen.
    Het is gewoon bijles. Als zij jou was, zou ze het ook als bijles beschouwen.


    Think before you act.

    Laat haar gewoon zagen.
    Het is gewoon bijles. Als zij jou was, zou ze het ook als bijles beschouwen.


    dat klopt.Ze is er eentje die denkt dat ze beter is dan de anderen>.<

    Ik snap niet waar je vriendin een probleem over maakt ^^ je hebt gewoon bijles ö ze moet juist blij voor je zijn dat je hulp krijgt!

    Ik snap niet waar je vriendin een probleem over maakt ^^ je hebt gewoon bijles ö ze moet juist blij voor je zijn dat je hulp krijgt!


    Ze moeten wel als ik geen bijles zou krijg met wiskunde dan moet ik terug naar basis en dat wil ik niet

    Dat zeggen ze ook over mij,, ik heb Dislexie (Weet echt niet hoer je dat schrijft!!) En dan heb je langer de tijd, en krijg je alles groter,, zegen ze ook alemaal dat ik word voorgetrokken,, mar ik zou best met ze willen ruilen, en normaal kunnnen lezen, zonder gek te worden!!
    Ze weten niet hoe het is, om ergens moeite mee te hebbne, dus gewoon laten praten!!


    Dunno ><

    Zeg anders dat belangrijke mensen worden voorgetrokken..zo weet zij dat ze NIET belangrijk is.

    Ik zou graag met je ruilen, ik word juist uigeschiolden voor 'nerd' of 'stuud'. En dat is ook neit echt leuk, ik kan er nisk aan doen dat ik zonder te leren al een 6.5 heb... Maken hun een groot probleem van --"


    Tears are crashing out of my eyes

    Leuke vriendin! o.Ô


    Mew <3

    Verplaatsing naar 'Relatie'. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Eeh. Je wordt hélémaaaal niet voorgetrokken ofzo? Als je die bijles echt nodig hebt, dan moet ze dat maar begrijpen.
    Wat een vriendin ? =$$


    One man's fun is another's hell.