• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:26 ]

    Scandal schreef:
    Leeftijd geeft je een ander beeld van hem? Dus met andere woorden zie je hem ineens aan voor een pedo?
    Hij verandert heus niet omdat hij 3-4 jaar ouder blijkt te zijn dan dat jij dacht.

    Ik zou gewoon mijn kans wagen bij hem. Ook al denken mijn ouders daar misschien anders over.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Trouwens, denk eens aan de voordelen. 19 betekent dat die al een rijbewijs heeft of binnenkort krijgt. Hint. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lieve schat, mijn vriend en ik schelen 11,5 jaar. Nog nóóit problemen mee gehad, en de relatie gaat al een hele poos super! :)
    Just go for it girl!


    Bad decisions make good stories.

    14 en 19, ik zie het probleem niet (:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Das jammer ):


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    DarkSavior schreef:
    14 en 19, ik zie het probleem niet (:
    Ik eigenlijk wel... Als 19-jarige denk ik niet dat je een 14-jarige zou zien zitten, verschil in gedrag is vaak veel te groot.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik eigenlijk wel... Als 19-jarige denk ik niet dat je een 14-jarige zou zien zitten, verschil in gedrag is vaak veel te groot.


    Dat ligt totaal aan het type dat iemand is.
    Een jongen die ik ken was vorig jaar 21 en had ook een vriendin van 14.
    Nu is hij 22 en samen met een goede vriendin van mij, die 16 is.
    En die twee gaan perfect samen. :')


    Tell me about it, stud.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik eigenlijk wel... Als 19-jarige denk ik niet dat je een 14-jarige zou zien zitten, verschil in gedrag is vaak veel te groot.


    Als het een jongen als Louis Tomlinson is niet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Daughtry schreef:
    Leeftijd is maar een getal.. (flower)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mijn vriend is bijna 19 en ik ben 15....


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Tja, mijn zaterdag was erger..


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn vriend is 20 en ik word deze vrijdag 17. Werkt ook prima. Leeftijd zegt niks..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'