• Haii.
    Ik ben aan het wachten op degene met wie ik in de stad ben - ze zit tot 6 uur op school - en het is saai en ik verveel me. Dus besloot ik een topic aan te maken.
    Wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Een rek in de kelder gepoetst, een konijnenhoek uiteen gehaald en nu ben ik mijn tas aan het maken. Whao, tot zes uur is nog super lang! :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb het boek dat we voor school moesten lezen -400+ pagina's dus zeker niet niks- eindelijk uit ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb twee SE's gehad, ben daarna wat wezen shoppen (niet echt wat gekocht tho) en ben nu net thuis om GoT te kijken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Tandarts :(


    Treat people with kindness

    Ik ben vandaag boos van school weggelopen ._.

    Patholoog schreef:
    Een rek in de kelder gepoetst, een konijnenhoek uiteen gehaald en nu ben ik mijn tas aan het maken. Whao, tot zes uur is nog super lang! :O

    Ja hè, en ik heb ook hartstikke honger hahaha. Ik ben nu maar in de bieb gaan zitten :'D Jij hebt ook een productieve dag gehad!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb mijn bestelling opgehaald en kreeg daar een gratis theezakje bij :'). Daarna heb ik wat op mijn laptop gezeten terwijl mijn konijn rondhuppelde. Momenteel ligt ie onder mijn voeten, dus dat moet ik even onthouden als ik straks ga eten haha.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik heb vandaag 'Ik ben de nacht' uitgelezen en voor de rest heb ik mijn GB en inbox een beetje opgeruimd en mijn Q-leven op orde gebracht :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik moest werken. Haha. (cat)


    The truth is out there.

    Ik heb een sollicitatiegesprek gehad en mijn dag was er zo door beïnvloed dat ik ontbijt en lunch ben vergeten. Oeps..


    26 - 02 - '16

    "Shoppen", lees als: heel de dag liggen mopperen op de modewereld dat ze hun kledij nooit aanpassen aan de mensen met een smalle taille, maar grote boezem en dergelijke. Vooral veel gemopperd. Uiteindelijk toch 2 paar schoenen gekocht buiten mijn comfortzone (ze hebben glitter) en een kleedje. Maar ik heb nog een boel t-shirten, lange broeken, zomerbloezen, zomerkleedjes,... nodig. Dus ik ben er nog lang niet.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb gewerkt en ben daarna weer gaan slapen. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rapport af gaan halen!!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful