• Oké, dit kan èèn en al gezeur worden maar oke.

    Het klinkt misschien ongeloof waardig, maar in groep 1 vond ik een jongen al leuk, die ik nog steeds leuk vind. Ik voel me echt een trut, want in groep acht, had ik eindelijk verkering, en hij vroeg me heel lief enzo. Maar hoe langer we verkering hadden, hoe minder ik voor hem ging voelen. Dus ik maakte het uit, hij vond me een kut wijf. Ik vond het beter toen het uit was, maar mijn gevoelens voor hem kwamen weer terug, en ik word nu nog met de dag verliefder op hem. Dus toen gingen we allebei naar een hogere school, dezelfde. Hij zat nog geen week op die school en hij had al een ander, maar binnen drie dagen was het al uit. Na een paar maanden nam hij verkering met mijn bloed eigen nicht. Ik had me nog nooit zo kut gevoeld, mijn vriendin zei, dat het binnen drie dagen wel weer uit was. Ze had gelijk, het was binnen drie dagen uit. Mijn andere vriendin wisselde van klas, en zit nu bij hem in de klas. In de eerste, sprak ik hem via chat iedere dag, en zei hij "i love you" en al die dingen, en die vlinders in mijn buik ontploften gewoon letterlijk. We smsten avonden vol, en ik voelde me echt gelukkig. Conctact werd steed minder en minder. Hij begon geen gesprek meer met me, dus probeerde ik het, alleen reageerde hij niet. Nu komt mijn vriendin aan zetten dat ze verliefd op dezelfde jongen als ik. Van binnen voel ik me echt kut en gebroken, en van buiten glimlach ik fake. Hun weten namelijk niet dat ik hem nog steeds meer dan leuk vind. De jongen op wie ik ben, en mijn vriendin dus ook, kwam dus in de pauze naar ons toe, en begon opeens mijn vriendin, die dus op hem is, te zoenen. Ik ben meteen weg gerend (hoe opvallend.) Dus nu heb ik het toppunt van gebrokenheid gebreikt.

    Sorry voor het gezeik, maar ik moest het echt kwijt.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 11:39 ]


    Everyday is a new day, with new changes.

    dat is echt lullig van die vriendin
    Ik ou gewoon heel veel dingen gaan doen met andere vriendinnen en proberen niet meer aan hem te denken, hoe moeilijk dat ook is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind niet echt dat je jou vriendin iets kunt kwalijk nemen, want jij hebt het met hem per slot van rekening vroeger uitgemaakt en je vriendin weet niet dat je hem nog steeds leuk vindt. Ook al blijft het natuurlijk kut voor jou. Misschien is het beter om eerlijk met haar te zijn?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik vind niet echt dat je jou vriendin iets kunt kwalijk nemen, want jij hebt het met hem per slot van rekening vroeger uitgemaakt en je vriendin weet niet dat je hem nog steeds leuk vindt. Ook al blijft het natuurlijk kut voor jou. Misschien is het beter om eerlijk met haar te zijn?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik vind het eigenlijk allemaal een beetje kinderachtig. Get over it, zo'n dingen gebeuren nu eenmaal.

    Dat is wel heel erg balen ja..
    Veel sterkte!


    26 - 02 - '16

    Ah ik vind het wel kut voor je :/ Ik begrijp wel dat je je kut voelt... Maar je kan je vriendin écht niets kwalijk nemen (en kleuters worden niet verliefd, die denken dat ze verliefd zijn op hun beste vriend ofzo). Ze kent het hele verhaal niet en ik weet niet in het hoeveelste jaar je nu zit, maar jullie relatie is nu toch al een redelijke tijd voorbij en tja... Die jongen gaat ook gewoon verder met zijn leven. ;x


    Has no one told you she's not breathing?

    Ahw. Dat is inderdaad kut. Maar life goes on girl. Richt je gewoon niet meer op die jongen, i know it's hard, but give it a try. En inderdaad, je kunt vriendin niks kwalijk nemen, gevoelens zijn er nou eenmaal, en ze weet niet dat jij wat voor hem voelt. Get over it (:


    Don't give up the fight, show them that you're strong.

    HEAVYMETAL schreef:
    Dat is wel heel erg balen ja..
    Veel sterkte!


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik denk dat het beter is om je er over heen te zetten. Okay, dat klinkt lullig en al en ik weet dat ze altijd zeggen dat je eerste liefde een liefde voor altijd is, maar op deze manier maak je je zelf alleen maar ongelukkig voor een jongen die blijkbaar over je heen is. Ik weet zelf ontzetten goed hoe je je voelt en vooral het negeren-gedoe, maar dat is alleen maar een teken dat hij je niet waard is.


    Believe in yourself.

    Ze kan niks aan haar gevoelens veranderen.


    Olive

    Kalverliefde. (bloos)


    Life is hard and then we die