• 1. heey ik heb een pup van ongeveer 16 weken en die ademt echt heel snel als ze slaapt is dit wel gezond??

    2. en ze heeft ook hele erge verlatingsangst bijv: als ze aleen thuis is half uur ofzo geeft ze al over en s'nachts piept ze heel erg in de bench hoe kan ik dit veranderen??


    You can't not look cool with a crossbow.

    De dierenarts kan je waarschijnlijk beter helpen. Make a phonecall.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat een pup snel ademt als 'ie slaapt, kan volgens mij geen kwaad. Hoe het komt dat ze niet graag alleen is, weet ik niet.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat allebei kan nog veranderen.
    Snel ademen kan inderdaad niet veel kwaad en dat verlatingsangst had mijn hond ook toen we hem net hadden.
    Na een jaar was dat wel zo goed als verdwenen.


    Tell me about it, stud.

    Escritura schreef:
    De dierenarts kan je waarschijnlijk beter helpen. Make a phonecall.

    er is ook een afspraak om na te kijken dinsdag


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik denk niet dat dat zo erg is.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hij is 16 weken, hij ontwikkelt nog!


    Firm believer of all that is magic

    Thankful schreef:
    Dat allebei kan nog veranderen.
    Snel ademen kan inderdaad niet veel kwaad en dat verlatingsangst had mijn hond ook toen we hem net hadden.
    Na een jaar was dat wel zo goed als verdwenen.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Dat met die verlatingsangst hebben wij opgelost door 's nachts en als wij weg gaan, de radio aan te zetten. Dan heeft 'ie het gevoel dat er iemand bij hem is.
    En dat snel ademen had mijn hond ook, maar als je je er echt zorgen over maakt moet je maar even naar de dierenarts gaan.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Die verlatingsangst is heel erg normaal voor een jonge pup. En zeker dat piepen in de kennel. Als ze piept, mag je haar geen aandacht meer gaan schenken. Je steekt haar in de kennel, gaat naar boven en laat haar met rust. Dat piepen gaat helemaal vanzelf over. Bij ons was dat ook zo.
    Steek je haar in de kennel als je weg gaat? Je kan ook bijvoorbeeld iets van kledij of knuffel bij haar leggen waar jou geur inzit. Dat helpt ook


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    1. Dat is normaal, mijn puppy doet dat ook, dat is het teken dat ze aan het dromen zijn.
    2. En nogmaals, mijn pup deed dat ook, maar je moet haar eraan laten wennen en vooral geen aandacht geven. Dan houdt het vanzelf wel op.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.