• © Copyright Pavarotti
    Topic 39
    ___________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [moi topics]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mes topicas ;D]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik kijk even naar Isa. "Ik vind het zo meoilij Isa. ik weet dat het voor jou helemaal niet makelijk is......" snik ik en laat mijn gezicht weer in mijn handen vallen. Ik huilde net als toen ik er achter kwam dat ik op een klasgenoot was op mijn oude school


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Nou, volgens mij is het voor jou moeilijker."
    Zeg ik voorzichtig en leg even een hand op haar schouder.
    Ik bedenkt me dat ik het beter niet kan doen, en laat hem gecontroleerd weer naast mijn lichaam hangen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lillly
    Ik schud mijn hoofd. En merk niks van haar hand. "Maar jij hebt een vriend en ik niet dus het is voor jou moeilijker" zeg ik zacht. Waarom was ze zo lief voor mij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Nee Lilly. Ik ben niet Bisexueel." Zeg ik rustig.
    Ik ga naast haar zitten en blaas even in mijn handen.
    Ik zucht een keer en kijk naar de besneeuwde bomen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [k ga eten. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    "Dat weet ik" mompel ik en kijk naar de grond. "Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik wil jou ook niet kwijt" zeg ik eerlijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oke]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Lilly. Kijk me aan."
    Ik moet even nadenken over wat ik ga zeggen,
    maar zo moeilijk gaat dat denk ik niet worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Langzaam draai ik mijn hoofd om en kijk naar haar. Ik voel een steek door me heen schieten. Nooit zal ze de mijne kunnen zijn. "Ja" mompel ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Michael

    "Je hebt geluk, Romeo, vandaag kom je er met een kusje vanaf," lacht ze.
    Ik knik gehoorzaam en houd me aan mijn belofte. Ik druk mijn lippen op haar zachtjes lippen. Één hand verdwijnt onder haar shirtje. Ik laat hem rusten op haar blote rug. Lekker klef...

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 18:58 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [@Nadal, had je nog gereageerd?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Isabelle

    "Het klinkt lullig, maar het is de waarheid. Maar ik zou nooit van je houden, houden. Maar ik hou wel van je als vriendinnen. Echte vrienden laten je niet vallen, no matter what. Ze blijven je trouw, en staan achter je. Net zoals ik doe." Zeg ik als ze me aankijkt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ja, in het vorige topic. Ik zal even voor je quoten.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."