• © Copyright Pavarotti
    Topic 39
    ___________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Boem. Wat heb ik gemist?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Rustig maar, ik zei toch al dat we kalm aan zouden doen. Ik... verlang, nog niks van je. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet graag een beetje blote huid zie."
    Ik glimlach met een zucht en kijk hem aan.
    "Ik zei toch niet dat ik het niet leuk vond?" zeg ik zacht.
    "En je mag voor mijn part wel wat blote huid zien, maar niet in deze kou."
    Ik grinnik even en twijfel even of ik het knopje zou openlaten. Momenteel heb ik het niet zo heel koud, dus het kan geen kwaad.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ik zei toch niet dat ik het niet leuk vond? En je mag voor mijn part wel wat blote huid zien, maar niet in deze kou."
    Ik schud lachend mijn hoofd. Praat ik zo cryptisch of heeft Mary een beetje te weinig bloed in haar hersentjes?
    "Niet hier, en ik bedoelde een arm ofzo, geen overdreven decolte."
    Ik trek haar tegen me aan en kus haar zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [@ Elise, wil je ook reageren met Charlotte?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Niet hier, en ik bedoelde een arm ofzo, geen overdreven decolte."
    Hij trekt me tegen zich aan, en drukt zijn lippen op de mijne. Teder kus ik hem terug en glimlach.
    "Zover was ik ook al. Zo gemakkelijk ben ik niet, hoor."
    Ik prik zachtjes met mijn vinger in zijn buik en druk een kus op zijn mondhoek.
    "Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je zusje," zeg ik met een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Had jij nog met Michael gereageerd? O_o Volgens mij heb ik erover gekeken. Ik zoek het even.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Hahah ik heb hem in dit topic nog een keer gequote :')]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [I'm stoopid (bloos)]

    Arion

    "Zover was ik ook al. Zo gemakkelijk ben ik niet, hoor. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je zusje," zegt ze glimlachend.
    Ik glimlach verliefd terug. Ja, verliefd, dat ben ik wel.
    "Mooi zo, ik hou wel van een uitdaging," grinnik ik. "En ze lijkt op mij, alleen kleiner, vrouwelijker, meer hyper en schattiger," voeg ik er lachend aan toe. "Je overleeft haar wel."
    Ik sleur Mary mee naar de liefdesbootjes. Laat ik eens lekker klef doen.

    Charlotte

    Michael kust me zachtjes en ik kus hem traag terug om van het moment te kunnen genieten. Ik voel hoe zijn hand onder mijn truitje glipt en op mijn rug komt te liggen. Zijn huid voelt heerlijk warm tegen de mijne aan. Ik kruip wat dichter naar hem toe en ril even.
    "Hmm, meer warmte," zeg ik een beetje dronken van zijn kus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Mooi zo, ik hou wel van een uitdaging. En ze lijkt op mij, alleen kleiner, vrouwelijker, meer hyper en schattiger. Je overleeft haar wel."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Nog schattiger? Onmogelijk."
    Glimlachend kijk ik hem aan wanneer hij me meeneemt naar de liefdesbootjes.
    "Awh, hoe lief," zeg ik zacht, terwijl ik naar de attractie kijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yulia Nena Katineh
    Donna verklaart dat het over Iran gaat. Ik probeer haar leeftijd terug te rekenen. 'Oorlog.' Verklaar ik, medelevend, alhoewel het me nooit overkomen is. In Rusland waren er ook vaak rebellen. Mensen die soms schietpartijen hielden. Ik begon te bibberen als ik eraan moest terug denken.
    'Wil je erover praten of?..' zei ik dus maar. Als het nee was snapte ik het.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Arion

    "Nog schattiger? Onmogelijk. Awh, hoe lief," zegt ze met een blik op de attractie.
    "We zijn toch beiden niet bang van water he?" grinnik ik terwijl ik naar het riviertje wijs waarin de bootjes liggen. Ik trek haar ondertussen verder mee en laat haar eerst instappen. Meteen ga ik naast haar zitten en ik laat, om haar te plagen het bootje een keer wiebelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "We zijn toch beiden niet bang van water he?"
    Ik kijk hem lachend aan en word weer meegetrokken door hem. Niet dat ik het erg vind. Ik stap in het bootje, en schuif door, zodat hij naast me kan komen zitten. Plagend wiebelt hij het bootje heen en weer.
    "Owh, nu heb ik bang en moet je mij stevig vasthouden," zeg ik droog, en zet een bang gezicht op. Ik lach even en druk een kus op zijn wang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Charlotte rilt en trek me naar zich toe.
    "Hmm, meer warmte," fluister ze een beetje dronken.
    Zachtjes leg ik mijn andere hand ook op haar blote rug.
    "Meer kan ik niet doen," fluister ik lachend.
    Zachtjes druk ik mijn lippen weer op die van haar en wrijf ik met mijn handen over haar rug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Isa trekt me terug naar het midden terwijjlw er een nieuw nummer start. Samen begin ik met haar w ee r te dansen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik zak lachend op de grond als het nummer gedaan is.
    En trek Lilly ook naar beneden.
    "Dat was echt grappig." Zeg ik en zucht even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.