• Heey mensen!:D
    Ik zoek rollen omdat ik weer inspratie heb voor een nieuw verhaal!:D:D
    Já een TC verhaal!!

    het gaat 'waarschijnlijk' Th and Thé CallGirls!! Heten.

    Het verhaal gaat over TH(ofcourse:P)
    nou Tom en Bill komen er achter dat ze iets voor elkaar voelen...(da ken je wel heá:P)
    Ze nemen verkering(xD) enzo.
    Zo iets gebeurt ook met Gustav en Georg!!^^
    Maar ze laten het niet weten aan elkaar!!
    Op een dag willen ze van elkaar hun 'vriendinnetje'wel eens zien.
    Ze komen op het idee om een meisje te bellen.
    Thé CallGirl!!;)
    Maar wat gebeurt er als ze echt verliefd worden op de meisjes???



    Ik zoek daar nog rollen voor!!^^
    De CallGirls zijn met elkaar bevriend!;)
    Dit zijn de rollen die ik zoek:

    1.-CallGirl 1(Tom!): BEZET door: KarinxTommi!
    2.-CallGirl 2(Bill!):Bezet door: xLovesBill
    3.-CallGirl 3(Georg!): KimxGeorg
    4.-CallGirl 4(Gustav!):LOLLIPOPx
    5.-BF Tom: xNoukie (twijfel)
    6.-Bf Gustav:
    7.-BF Georg:
    8.-Zusje Tom en Bill:Bezet door: sayXkiss
    9.-Zusje Gustav:Bezet door:iPod!
    10.-Zusje Georg:XhumanX
    11.-BF Bill:Bezet door: LilPrincess!(twijfel)

    Hier is hij dan!:

    http://www.quizlet.nl/quiz/226342/the-callgirltc-und-gcest/


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Ik kies de beste!! Niet de gene die zich het eerste aanmeld!!

    Succes!;)Dat de beste mogen winnen!!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Callgirl 2

    -Naam: Ellen



    -Bijnaam: Sommige vriendinnen noemen me Bubble omdat ik zoveel Bubblegum eet x]



    -Leeftijd: 18



    -Waarom wil je de rol?: Ik lieft Bill en jouw Quiz gaat gewoon Ganz Rocken, dat weet ik ^^



    -Wat vindt je van TC en G'cest?(beide vragen beantwoorden a.u.b.!): Vaak vind ik het überlieff (A)



    -Tekstje:

    HAAY POEPERTZZ <33

    Ik ben ELLEN, 18 Jaartjes oud. Ik ben fan van TokioHotell<33 En ik lieft Shoppen Ganz viel! Ik spaar álles wat met Helloo Kitty te maken heeft en heb laatst een Béautyfull Laptop gekocht met Helloo Kitty erop. Mijn favo vakantieland is Japan omdat de mensjes daar net zo Hyperactiefprettiggestoord zijn als ik ben =]. Ik lieft ook Chocoladee<3 en Colaaa<3. En natuurlijk lieft ik mijn Übergeweldige Sidekick telefoon.Zelf voor gespaard =] Verder ben ik talent met koken. Nee écht. alleen pizza brand ik aan. Ik heb 2,5 uur geleden ook nog taart proberen te maken. Damn, hij staat nog in de oven! Snel eruit halen. Bye loveyou<33



    -Plaatje(niet te bloot!!): http://images23.fotki.com/v869/photos/1/1261886/6189267/20517926-vi.jpg

    callgirl 2


    Lalalalalalalala.

    Naam;Paris
    Bijnaam;Paris Hilton,Tinkerbell
    Leeftijd;16
    Waarom wil je de rol?;Omdat ik dat vette sex vind!
    Wat vind je van TC's en G'cest;VETTE SEX!(alle2)

    Plaatje;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69782

    Tekstje;







    Haay lieverds«3.Ik ben Paris en ben 16jaartjes oud of jong,je beslist zelf maar hoe je het bekijkt.Ik mag dus eindelijk alcohol,dus zuip m'n eigen plat.Mijn hobby's zijn shoppen en ik hou van kleding en make-up.Ja je raadt het al,ik ben vaak in het centrum te vinden!Ik hou ook erg van feesten en uitgaan en wordt dan ook vaak met een kater wakker.Oh voor ik het vergeet,ik heb een BF Annelies en ik doe bijna álles met haar,ons krijg je dan ook niet uit elkaar.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds,en ja dat was het wel een beetje.Dus ik laat jullie nu in de steek,so bye «3


    Lalalalalalalala.

    Zusje Tom&&Bill

    -Naam: Say



    -Bijnaam: I don't have it! ^^



    -Leeftijd:
    sixteen, maar je mag veranderen! ;]



    -Waarom wil je de rol?:
    Omdat 1, dit idee vet cool is, 2 jij vet cool bent, 3 Bill en Tom vet cool zijn, 4 die rol cool is, en 5 omdat ik dat gewoon wil! :P



    -Wat vindt je van TC en G'cest?(beide vragen beantwoorden a.u.b.!): Ik heb er niks tegen! :D En soms is het wel leuk om te lezen, als ik in de stemming ben! :P



    -Tekstje:

    Listen up!
    Say is de naam, zestien jaartjes oud. Ik ben lolly verslaafd! ^^ Ik speel gitaar, en ik skate vaak, ik heb zo een vet skateboard! :] Ik heb 2 broers, Tom en Bill, een tweeling. Ik kan soms behoorlijk met ze overhoop liggen, maar ik zou niet weten wat ik zonder ze zou moet! Als ik ergens mee zit, of als mensen vervelend tegen me doen komen ze altijd voor me op! Ze hebben zelfs een keer een rel op het schoolplein voor mij veroorzaakt! x] Blijf a.u.b van mijn vrienden af en dan blijf ik van jou af! ;] Muziek is super verslavend en ik zou niet weten wat ik zonder zou moeten, omdat ik gitaar speel zit ik in een bandje, en de andere leden zijn eigenlijk mijn beste vrienden. ^^ Ik haat school, muggen, mensen die me niet accepteren, huppeltjes en naaktslakken. De laatste twee lijken overigens veel op elkaar dus vandaar! x]
    Ik ben eigenwijs, koppig, nieuwsgierig en brutaal, maar als jij lief bent tegen mij dan ben ik dat ook tegen jou! ;] O, en nog één tip: probeer me a.u.b niet in een hokje te stopppen!
    See Ya!
    Say


    -Plaatje(niet te bloot!!): Google werkt niet mee! :( Weet iemand misschien een leuk plaatje voor mij?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Callgirl 3(georg) of BF georg Of zusje Georg(tekst pas ik dan aan)

    Naam; Kim

    Bijnaam: Kimmie

    Leeftijd; 20

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes en uitgaan

    Dislikes; school

    Waarom Deze rol; Georg is sex:$

    Plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje;

    Haai

    Ik ben dus Kim.Mijn bijnaam is Kimmie zo noemen ze me al me hele leven al.Ik ben 20 jaartjes oud.Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Als je aan zijn speelgoed komt dan gaat die hard krijzen egt niet normaal meer met dat joch.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim



    TC en BC en G´cest zijn cool^^.

    Ik kan niet op google afbeeldingen komen! :(
    De rest van de info staat er al wel, maar wil iemand misschien voor mij een leuk plaatje zoeken? Dat ook bij mijn tekstje past?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    -Naam: Demi

    -Bijnaam: Deem

    -Leeftijd: 16 jaartjes

    -Waarom wil je de rol?: Het lijkt me een super mooi verhaal en zou blij zijn als ik erin mocht voorkomen! =D

    -Wat vindt je van TC en G'cest?(beide vragen beantwoorden a.u.b.!): Ik vind het super sexxii x3

    -Tekstje:
    Ich bin dus Demi.. Leef al 16 jaar op deze wereld en loves Tokio Hotel! vooral Bill xp i love to dance en sing maar zingen is wat minder goed dan dansen XD keyboard speel ik ook nog! En ik ben eigenwijs (A) I <3 lolly's en cookies!! x3

    -Plaatje(niet te bloot!!):
    http://i262.photobucket.com/albums/ii115/alissaaaax14/Scene%20hair/dfbdbb72ffbf7453e4448e722289f1.jpg

    Rol maakt niet uit ;) wat bij me past (A)


    Choke on the words that were your last goodbye.

    Niemand een plaatje voor mij!

    *trektpruillipjeenkijktteleurgesteldnaarhetbeeldscherm*


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik kan niet op google afbeeldingen komen! :(
    De rest van de info staat er al wel, maar wil iemand misschien voor mij een leuk plaatje zoeken? Dat ook bij mijn tekstje past?


    kijk op http://photobucket.com/ ;)


    Choke on the words that were your last goodbye.

    ik kijk wel ff voor je say

    (...)

    kijk op www.photobucket.com ;)


    Okii! ^^
    Dankje! :D (H)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik kijk wel ff voor je say


    Nog meer dankje! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    - Rol: Die mag jij kiezen

    -Naam: Jacqueline

    -Bijnaam: Poepiej xD

    -Leeftijd: 19.

    -Waarom wil je de rol?: geen idee (a)


    -Wat vindt je van TC en G'cest?(beide vragen beantwoorden a.u.b.!): TE GEIL !



    -Tekstje: Hee mensen ik ben dus Jacqueline, noem me anders maar poepiej, doen de meeste mensen.. Maar oke ik ben fotomodel, nee niet denken ze is oversext nu.. maar nee ! Ik ben een normaal meisje.. hmm oke ik hou wel van seks, duh iedereen wel he?? Maar oke ik hou veder van shoppen, veel smsen enz.. nja meer info xD??
    sorry ben een beetje melig (a)

    xx



    -Plaatje(niet te bloot!!):

    http://images.mds.prd.skynet.be/News/Headline/158_t100_carrie.jpg

    -Naam: Demi

    -Bijnaam: Deem

    -Leeftijd: 16 jaartjes

    -Waarom wil je de rol?: Het lijkt me een super mooi verhaal en zou blij zijn als ik erin mocht voorkomen! =D

    -Wat vindt je van TC en G'cest?(beide vragen beantwoorden a.u.b.!): Ik vind het super sexxii x3

    -Tekstje:
    Ich bin dus Demi.. Leef al 16 jaar op deze wereld en loves Tokio Hotel! vooral Bill xp i love to dance en sing maar zingen is wat minder goed dan dansen XD keyboard speel ik ook nog! En ik ben eigenwijs (A) I <3 lolly's en cookies!! x3

    -Plaatje(niet te bloot!!):
    http://i262.photobucket.com/albums/ii115/alissaaaax14/Scene%20hair/dfbdbb72ffbf7453e4448e722289f1.jpg

    Rol maakt niet uit ;) wat bij me past (A)


    wil je misschien BF Bill Of Zusje Tom en Bill willen zijn anders??

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.