• Ja ja, haha. Ik heb al heel lang geen story meer geschreven, en ik vond het teveel werk om het in mijn eentje te doen, dus ja, daarom doe ik het zo.

    Je naam:
    Favoriete 1D'er:
    Stukje verhaal:
    Nog ideeën voor de story:
    16+:


    Dus, wie wilt? Ja, ik heb al wat ideeën enzo, maar ik wil eerst weten wat jullie ervan vinden, haha.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 12:43 ]


    may the odds be ever in your favor

    Je naam: Sterre
    Favoriete 1D'er: Louis en Niall
    Stukje verhaal: Tranen springen in mijn ogen. Er gaat van alles door me heen. Ongeloof, onbegrip, verdriet, woede. Ik begin te schreeuwen dat het niet eerlijk is, dat het niet mijn schuld is. Maar hij negeert me. Hij doet net alsof ik er niet ben. De tranen lopen nu over mijn wangen. Donkere wolken schuiven voor de zon. Mijn verstand gaat op nul. Ik ren op hem af.
    "Lul, klootzak, loser!" Gil ik terwijl ik hem bewerk met mijn vuisten.
    Tot mijn grote schrik begint hij terug te vechten, hij is veel sterker. Een bliksemschicht verlicht de lucht, verlicht ons strijdtoneel. Ik kan niet meer vechten, ik moet opgeven. Ik laat mijn vuisten zakken en laat me op de grond vallen. Ik kan niet meer, ik kan niet meer vechten. Een klap in mijn gezicht en het wordt zwart voor mijn ogen.

    Dat heb ik ff snel geschreven want ik moet nu eten
    Nog ideeën voor de story?: heleboel!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je naam: Misha
    Favoriete 1D'er: vind ze allemaal wel leuk.
    Stukje verhaal: De zonnestralen schenen door het scherm, maar zacht genoeg om me nog een uurtje slaap te kunnen gunnen. De zon op zich had wel degelijk medelijden voor me wat betrof mijn slaappatroon, al was de wekker op mijn mobiele telefoon een heel ander verhaal.
    Het irritante melodietje dat ik al sinds dag één van het leven van mijn prehistorische mobiel verafschuwde, schalde door de slaapkamer. Ik had niet beseft dat ik gisteravond het volume luider had gezet.

    Nog ideeën voor de story: Veel.
    16+: -moet ik een 16+ stukje schrijven?- zoja, het spijt me. Ik ben echt slecht in 16+.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Je naam: Esmée
    Favoriete 1D'er: Ik vind ze allemaal super! (H)
    Stukje verhaal: Levenloos staar ik voor me uit. Wat kan ik doen? Hij heeft me verlaten. Niets is nog de moeite waard. Gebroken kijk ik naar zijn pet die op de grond ligt. Mijn hart breekt in tweeën. Het kost me moeite mijn tranen binnen te houden. "Echte bikkels huilen niet" klinkt een stem die ik uit duizenden herken. Zonder enige emotie te tonen ploft mijn beste vriendin naast me op de bank en legt een arm om me heen. Op dat moment breekt het ijs. De tranen stromen over mijn wangen. Alsof ik nog niet doorweekt genoeg ben van de regen. "Stil maar. Alles komt goed" zegt Amina terwijl ze troostend over mijn rug wrijft. Alles komt goed. Misschien heeft ze ook wel gelijk. Maar wat als ze dat nu eens niet heeft? Wat als mijn leven voor altijd een hel zou blijven? Is er nog een uitweg uit deze wereld vol muggenzifters? Niemand hield van mij, en dat zou altijd zo blijven.
    Nog ideeën voor story: Altijd wel :)
    16+: Ik ben 14, maar ik kan het wel :)

    Xx.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Je naam: Sandra
    Favoriete 1D'er: haha i love them all maar stiekem haz:$
    Stukje verhaal: 'Just close your eyes'. Ik voel zijn handen op mijn schouders branden. 'Waar gaan we heen Harry?' Hij begeleid me naar een onbekende plek. 'Dat zul je wel zien. Open je ogen maar'. Ik open mijn ogen. We staan op een groot grasveld midden in Central Park. Voor me staat een typisch hollands geruit picknickkleedje met een mandje. 'Dames eerst'. Ik loop naar het kleedje en zie nu pas de gekleurde lichtjes in de boom boven me. 'Het is prachtig Harry' 'Dat is nog niet alles hoor!'. Hij opent het mandje en haalt er vanalles uit. 'Dit is toch je favoriet?' Hij laat mij een paar gekleurde cupcakes zien. Op elke cupcake staat een letter. Harry begint de letters te vormen tot een zin. Will you marry me ?
    Nog ideeën voor de story: Totaal niet sorry! Als jij misschien een basislijn weet kom ik wel op ideeetjes?:$
    16+: Haha zelf ben ik pas 14 maar het maakt mij echt niet uit als je een 16 + verhaal wilt maken want ik schrijf er nu ook een samen met ilovemalik..
    xxx (flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Je naam: Maaike
    Favoriete 1D'er: like, everyone of them (aa)
    Stukje verhaal:
    tja, ik kan niet één, twee, drie een stukje pakken, maar ehm, ik heb wel een story (;
    een niall horan-loverstory
    negen van de tien keer schrijf ik verleden tijd, ik-persoon (: ook ben ik heel erg een scenario schrijver, ik hou ervan om dingen te beschrijven. ondanks dat vind ik langdradige verhalen doodsaai, dus er zit meestal wel wat actie in..
    Nog ideeën voor de story: duizend en één
    16+: maakt me niet uit, ik kan het wel schrijven (;

    x


    I solemny swear I'm up to no good.

    Je naam: Amy
    Favoriete 1D'er:Gosh, allemaal!
    Stukje verhaal:
    Het was mijn eerste dag op mijn nieuwe school. Nooit eerder was ik 'het nieuwe meisje' en ik ben bang voor hoe mensen over me gaan denken. Ik ben ook nooit het populaire type geweest... Ik paste er gewoon in, onopgemerkt. En ik vond het leuk zoals het was, mijn vrienden waren zoals ik. Passen nergens bij, maar samen zijn ze perfect.

    Ik sleep mezelf door de grote blauwe deuren als de bel gaat en ik ga onderweg naar mijn eerste les, wiskunde. Oh god, ik haatte wiskunde. Het lopen door de gangen was waarschijnlijk het meest interessante deel van een schooldag. Je hoort kleine beetjes van de gesprekjes, bitchy opmerkingen en je kon kleine meningen over mensen vormen. Dan zag je het vreemde koppeltje die elkaar totaal af lebberde, te verliefd om zich erover druk te maken dat iedereen het zag. Zoveel persoonlijkheden, allemaal in een plek.

    Nog ideeën voor de story: Zoooveel.
    16+: Jaa, kan ik best wel haha :$

    xx


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.