• t's not about a dance
    it's about who you are
    and who you're gonna be.

    trailer.



    Prom. verhaal:
    Welk meisje kijkt nu niet uit naar het Prom? Het is de laatste kans om te bewijzen vooraleer je afstudeert, dat je ooit op Spartan High School gezeten hebt. Het is een grote gelegenheid: je moet een date vinden, de perfecte outfit, het perfecte kapsel, de zaal moet in orde zijn,... Het is één perfect moment waar iedereen samenkomt, het maakt niet uit of je een cheerleader, nerd of gothic bent.

    Prom. personages:

    Jongens:
    - Noah Tyler White door SUMMERx Onopvallend/Bad boy
    - Michael Thomas Brown door Nadal Footballer
    - Jayden Jason Bright door HurtedHeart Footballer Pak
    - Tristan Lovegood door DracoWeasley Footballer
    -Cameron Channing door SUMMERx Muzikant/Onopvallend
    -Liam Oliver Sanz door Proprius Muzikant
    - Alex John Minnors door Smil3 Onopvallend
    -Drew James Sans door Proprius Muzikant
    -Tyler Justin Avery door xMinaj Footballer/Emo
    - Andrew Massow door Sanjit Onopvallend
    ...

    Meisjes:
    - Faye door LovingStyles Muzikant
    -Melissa Chamberlain door Carebear Cheerleader/Muzikant Jurk
    -Grace Lidman door xlufjoutoexx Onopvallend
    - Yade Nelson door Contostavlos Muzikant
    - Madelaine Lovegood door DracoWeasley Cheerleader
    - Jade Sky Bright door HurtedHeart Cheerleader
    -Chiya Amorina Hoshi door Randomness Muzikant Jurk
    -Alyson Santana Avery door xMinaj Cheerleader
    -Scarlett Taylor door Sweetest Cheerleader Jurk
    -Annabelle "Anny" Jane Wright door Alohomera Journalist
    -Averil Brenda Silluta door Girly23July Onopvallend, Muzikant, organisator Prom
    - Veronica -Ronnie- Miller door Carebear Onopvallend/Muzikant Jurk
    ...


    invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 16-18 j.)
    Rang: Cheerleader/Footballer/Emo/Nerd/Onopvallend/Muzikant/Journalist/organisator prom
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra:


    Begin:
    De leerlingen kennen elkaar al, maar hebben nooit echt moeite doen om elkaar écht leren te kennen. Dit is hun kans: er is net aangekondigd dat het jaarlijkse Prom met als thema dit jaar; Starry Night, over een dikke maand zal plaatsvinden. Nu is het aan jullie om een date te zoeken.

    #regel!! : je eerste bericht dat je post met je perso moet een foto hebben!

    Topics:
    Rollentopic.
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 12:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Melissa is toch ook mee in de stad?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    'Ik dacht gewoon dat jullie zo een typische relatie hadden, weet je?' zegt Cameron waarna hij me even aan kijkt en dan verder praat, 'Goede vrienden, stiekem verliefd op elkaar, maar er niet voor durven uitkomen omdat je anders de vriendschap verpest?' Ik lach eventjes, 'die hebben we niet dus,' grinnik, 'maar je hebt me nog steeds niet verteld wie jou slachtoffer wordt, dus vertel eens, wie wil je meenemen? En probeer er maar niet onderuit te komen,' zeg ik erachteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ben er weer wat heft Liam als laatste gestuurd?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Lees in het vorige topic heb niet gereageerd na mijn laatste post
    Eten brb!]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 18:41 ]

    [Is iedereen dood ofzo?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Mijn topics]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [En over dat van Drew, ja, lijkt me leuk om hem tegen te komen.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Melissa

    Ik kijk even naar Scarlett. Wanneer ik mijn jurk ga kopen, ga ik toch veel liever alleen. Oke, Chiya mag ook nog mee. Maar dat is het.
    "Veel plezier," zeg ik lachend.
    "Ik heb alleen iets nodig voor vanavond."
    Ik kijk hen glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Scarlett

    'Ok,' glimlachte ik naar Melissa. Ik richtte me weer op Grace. 'We gaan eerst naar Tomorrows Star voor de jurken. Daar komt Jade straks ook naar toe. Ik zie het uithangbord al.' Ik keek op toen ik mooie muziek hoorde. Straatmuziek?


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Nog een jongen voor Chiya? :[]

    [Ik heb iemand overtuigd om nog een jongen te maken, maar hij heeft nog geen tijd gehad hem te maken (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Grace Lidman
    'We gaan eerst naar Tomorrows Star voor de jurken. Daar komt Jade straks ook naar toe. Ik zie het uithangbord al,' beantwoordt Scarlett mijn vraag. Ik knik. 'Oké.'
    Ik zie dat ze haar oren spitst en dus doe ik hetzelfde. 'Hoor jij die... straatmuziek ook?'


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    [NVM, heb er al een, you'll see :Y)]

    Chiya
    Ik besloot weer aan te rijden. Ik reed van de parkeerplaats van de McDonalds af en reed naar het centrum.
    Hey Melis, je lessen al voorbij? x
    Sms'te ik naar Melissa.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 19:27 ]

    Drew Mitchel Sanz

    Een paar mensen klappen en sommige gooien geld in mijn gitaar tas die daar voor nog dicht was. Ik lach en maak een korte buiging. Dan begin ik aan mijn volgende lied.

    [Okee, ik moet weer weg. Tot morgen!]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein