• Net heb ik cola over mijn bureau laten vallen, wat er aan de achterkant afviel en op stekkers is beland. Ook een beetje op de zijkant van mijn laptop. Nu heb ik alles drooggemaakt, maar ik weet niet of het nog gevaarlijk is. Weet iemand of je dan zo'n enge schok kan krijgen of iets?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hehe, ik hoop voor jou dat dat niet gebeurd!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    Hehe, ik hoop voor jou dat dat niet gebeurd!

    Lol, ik ook niet :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn laptop mag me niet en geeft me altijd schokken -heeft geen geld voor een nieuwe laptop-. (no_chears) Ik zweer het je, dat ding gaat nog eens ontploffen.
    Maar als ik jou was zou ik wel goed kijken of 'ie geen schade op heeft gelopen.


    i put the fun in funeral

    Van je laptop denk ik niet, van je stekker zou ik het niet weten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Haardroger? -wbw-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Doe de elektriciteit even uit en trek 'm er dan uit. Weet niet of da helpt in geval van morsen op een stekker. Maar als het niet helpt zal je het ook ontdekken. :'D Of niet, als je de schok niet overleefde...

    Anyway, doe toch maar voorzichtig. :]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Geen idee
    Zou een mobiel het nog doen nadat je hem op de grond hebt gesmeten?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Doe de stroom uit, maak alles goed droog en dan kan er niks gebeuren.
    En een schok kun je toch niet krijgen vanwege de aardlekschakelaar (mits die beveiliging op dat stopcontact zit).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou zeggen proberen, kom je er snel genoeg achter. /sarcasme

    Weggooien die handel als je het niet vertrouwt. En wat betreft je laptop, de onderdelen er in goed zijn geïsoleerd is er geen gevaar.

    Flemish schreef:
    Haardroger? -wbw-


    Dan heb je weer het probleem van lucht die statisch geladen wordt.

    Ik heb een keer ijsthee in mijn toetsenbord geknoeid...


    "Ignite, my love. Ignite."