• Ja echt serieus,ik heb 11 weken zomervakantie gehad[/doet er niet toe waarom] maar nou moet ik dus weer naar school.Ik zit nu 2 weken ofzo op school en de mensen uit mijn klas leken op het eerste gezicht heel aardig,maar nu zijn ze er dus achter gekomen dat ik TH fan ben en iedere keer als ik langsloop is het 'Gothic' of 'Tokio Hotel'.En het ergste is,ze doen het de hele dag door,zelfs als ik gewoon bezig ben met iets voor school.En ik heb laatst al door de klas geroepen dat ze toch zien dat ik géén gothic ben en dat ik ook géén gefreakte TH fan ben,maarja dat heeft maar 1 dag geholpen en nu gaan ze gewoon gezellig door.Wat kan ik hier aan doen?En zeg nou niet;'negeren',want het vált niet te negeren als je de hele dag niks anders dan Tokio Hotel hoort...

    «3


    Lalalalalalalala.

    Ach sgat, dat heb ik ook al 3 jaar! xD
    Beste is gewoon is een scherpe opmerking terug maken, maar alleen doen als je het ook echt kan, want anders wordt het alleen maar erger! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ben je er al mee naar je mentor gegaan?

    Of zeg als ze TH zeggen: Fuckerzz laat me gewoon een fan zijn!

    Of gothic: Koop een bril loser! ( Dan zo'n gayhandje erbij )


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    k ehb ook zoiets op school 2 mensen bij mij roepen de heletijd gewoon mijn naam en zitten m te irriteren enzo je moet gewoon rustig blijven en het negeren zee merken vnazelf wel dat je er niet op regeert en dan doen ze het niet meer... of gewoon een keer een klep verkopen (zegt een vriendin van me !) dat zou ook moeten helpen ....


    xx


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Geef ze een mep.
    Nee echt, bij mij hielp het.
    Ze stopten toen zelfs met me uit te lachen om mijn lengte.


    One man's fun is another's hell.

    Geef ze een mep.
    Nee echt, bij mij hielp het.
    Ze stopten toen zelfs met me uit te lachen om mijn lengte.


    Dat werkt niet,dan krijg ik straks de schuld van alles&dat wil ik niet >.<


    Lalalalalalalala.

    Haha lieferd toch ^^ Laat die strontkoppen toch gewoon voor wat ze zijn. Ik heb n het 2e middelbaar een vriendin zitten en haar vriendinnen zitten over mij te zeiken enzoo maar wat maakt mij dat uit? Ze zitten zo over mij te zeggen dat ik een emo ben en van die shiit maar hun vriendin loopt er zelf bij als 'een emo' volgens hun ^^ Ik laat hun maar zeiken over me en trek hetme niet aan ^^

    <3

    Geef ze een mep.
    Nee echt, bij mij hielp het.
    Ze stopten toen zelfs met me uit te lachen om mijn lengte.

    Mwehe. Dat zou ik ook proberen, zo een echt 'wijvekletske' :'D


    Tanya is de beste.

    Gewoon het spel meespelen. Er heel pissig op reageren zorgt alleen maar voor meer vermaak.
    Bijv. iemand komt jou tegen in de gang, zegt: 'Gothic,[..].' Kun jij antwoorden met bijv. 'Ah leuk, weer een hokje voor m'n hokjes verzameling,' ipv 'Tief een end op, ik ben geen f*cking Gothic, ben je blind of zo?' Dat laatste vinden ze alleen maar leuk. Uiteindelijk lul je ze er meestal wel uit, is bij mij ook gebeurd. Ze vonden het ook zo leuk om me 'Gothic' of 'alto' of 'zombie' te noemen. Moest er eigenlijk alleen maar om grinikken. Maar 1 I-could-care-less blik is meer dan genoeg om die praatjes de kiem in te smoren. Nou ja, in mijn geval mogen ze. Ik kan er moeilijk onderuit dat ik me 'anders' kleed dus dat zal leiden tot voor/veroordelen. Maar het is wel jammer dat er zo weinig respect is jegens subculturen. *denkt aan post voor eigen topic*


    No growth of the heart is ever a waste

    Weet je, ik ga toch zeggen: negeren die handel. Ja, ik weet hoe lastig dat is, maar je hebt kans dat het werkt.
    Het is eigenlijk hetzelfde principe als naar iemand kijken voor de gein. Als die persoon dat door heeft en zich probeert te verstoppen, vind je het grappig en blijf je kijken. Als de persoon je negeert, is het niet leuk meer en ga je iets anders doen. Resultaat: het negeren zorgt dat de boosdoener het niet meer leuk vind en je met rust laat.

    Verplaatsing naar 'School'. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Mwehe. Dat zou ik ook proberen, zo een echt 'wijvekletske' :'D

    Ghaha, dikke vette bitchSlap :']


    One man's fun is another's hell.