• Ik heb al lang een idee in mijn hoofd en nu wil ik het graag samen met iemand uitwerken. Want dan vind ik fijner dan alleen. Dit is het idee

    Als ik wakker wordt heb ik even geen idee waar ik ben. Dan opeens herinner ik me weer dat ik vanavond bij persoontje ben blijven slapen. Ik had geen zin om helemaal terug naar huis te gaan. Ik wil weer gaan slapen als ik een scherpe steek in mijn hoofd voel gevolgd door een golf van misselijkheid. Ik sta snel op, terwijl ik mijn best doe om persoontje niet wakker te maken en ren dan naar de badkamer. Nog net op tijd ben ik bij de wc waar mijn hele maaginhoud in beland. O god, zeg dat dit een gewoon griepje is denk ik. Maar ik weet dat niet een gewoon griepje is.
    Het verhaal gaat over een meisje dat niet lang meer te leven heeft. In de tijd dat ze dat bericht krijgt ontmoet ze ook persoontje. Ze worden verliefd. Maar meisje vertelt de jongen niks over het feit dat ze niet lang meer heeft. Maar ze wordt steeds zieker. Hoe gaat dat verder
    Oké, domme uitleg. Maar ik hoop dat jullie het snappen. Nu zoek ik dus iemand die het leuk vind om samen met mij dit verhaal te schrijven met als persoontje iemand van One Direction
    Als je wil vul dit in
    Naam:
    Leeftijd:
    Motivatie:
    Eerder samen geschreven:
    Zo ja, wat waren daar je ervaringen mee:
    Stukje van je schrijfstijl:
    Wie van One Direction zou jij het liefst als persoontje doen:
    Wat vind je van het idee:

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 18:57 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Naam: Iris
    Leeftijd: 13 jaren jong.
    Motivatie: Ik let altijd op de tips die mensen geven en gebruik ze dan in mijn verhaal. That's why you gotta choose me!
    Eerder samen geschreven: Jazeker
    Zo ja, wat waren daar je ervaringen mee: Het is heel grappig om verrast te worden door iemand en daar op moeten doorgaan.
    Stukje van je schrijfstijl: Samira Valentiné

    Niall had me nog niet eens aangekeken toen ik langsliep waardoor ik wist dat dit alles de waarheid was. Alleen omdat ik er niet klaar voor was, ging hij met die hoer.
    Meneer Brown stopte met de uitleg en de bel ging, zo snel ik kon ging ik naar het tekenlokaal waar ik achterin met Suza en Sophia zat. Voor ons zaten Louis en Harry en naast ons zat helemaal niemand. Dat was nog eens relaxen met je vriendinnen helemaal achteraan de klas, Sophia was gewoon naar een of andere dokter geweest bij Engels. Naast Louis en Harry zaten
    Whitney en Bernice.
    Ik schrik op als de deur opengaat en Mevrouw Linie met een meisje de klas inloopt. Ze klapt in haar handen om iedereen op te wekken. “Jongens en meisjes, dit is Lori Stanford, ze komt in deze klas” , zei de vrouw en het meisje wat Lori heette zwaaide en zei iets wat op hoi leek. Mevrouw Linie zei iets tegen het meisje die onze kant op kwam lopen en een tafel eraan schoof. Als ze niet als dat wijf was mag ze van mij hier zitten.



    Lori was echt aardig en Suza had haar ook uitgenodigd vrijdagavond. We hadden nu met 5 mensen een sleepover en Harry en Louis waren al aan het gillen dat ze ook kwamen. Maar Louis en Whitney waren echt onafscheidelijk sinds het moment dat hun officieel waren. Jammer genoeg betekent dat dat iedereen van 1d komt, dus ook Niall. Ik keek zijn kant op en voor de eerste keer hadden we oogcontact sinds hij het gedaan had met een wicht van Melody.
    Wij met zijn drieën waren de enige die het nog wisten, maar dat zou niet lang meer duren.
    Wie van One Direction zou jij het liefst als persoontje doen:
    Niall of Harry, ik kan me het beste in hun verplaatsen.
    Wat vind je van het idee: Het is best wel een mooi idee, ook om er echt op in te gaan en alle feiten ervan te laten zien.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 19:13 ]


    Firm believer of all that is magic

    Met motivatie bedoel ik trouwens meer waarom ik jou moet kiezen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jalouis schreef:
    Met motivatie bedoel ik trouwens meer waarom ik jou moet kiezen


    veranderd.


    Firm believer of all that is magic

    Naam: Kim
    Leeftijd: 17
    Motivatie: Ik wil eens over iemand schrijven die ik normaal gezien nooit gebruik...Ik ken 1D maar ben geen fan, maar absoluut ook geen hater. Dus ik zie het een beetje als een verbreding van de horizon.
    Eerder samen geschreven: Al enkele keren...ik heb zelfs nu een verhaal lopen waar ik met 6 anderen aan werk, alleen is het momenteel even gepauzeerd.
    Zo ja, wat waren daar je ervaringen mee: In het begin ging alles nog vlotjes, maar naarmate de tijd verstreek, liep het wat moeilijker daarom hebben we besloten het verhaal opnieuw te herschrijven.


    Stukje van je schrijfstijl:
    Een rilling liep over mijn rug terwijl ik de krop in mijn keel probeerde weg te slikken.
    "Hoelang heb ik nog?" Vroeg ik terwijl ik mijn handen bibberend in mijn schoot had liggen. "Een week? Een maand?"
    Ik probeerde mijn tranen op te houden omdat ik wilde laten zien dat ik sterk genoeg was om het verdict te horen, hoe slecht het ook zou zijn.
    "Dat kunnen we niet met zekerheid zeggen vrees ik." Hoorde ik hem rustig zeggen.
    Terwijl ik mijn ogen sloot, perste ik mijn lippen op elkaar zodat ik geen kick zou geven en knikte stijfjes.
    Nadat ik hem een waterige glimlach schonk, stond ik op van mijn stoeltje om vervolgens zijn kantoor te verlaten.
    Duizenden dingen spookten door mijn hoofd en voordat ik het wist, kwamen de eerste tranen onopgemerkt uit mijn ogen.
    Hoe had het ooit zo kunnen lopen?



    Wie van One Direction zou jij het liefst als persoontje doen: Maakt mij niet uit, als ik mocht kiezen zou het Louis worden omdat ik hem best wel hilarisch vind.
    Wat vind je van het idee: Het lijkt me een zielig verhaal, maar niet alle mooie verhalen horen goed af te lopen hé :)

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 19:20 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naam: Celine
    Leeftijd: 15, maar als het 16+ wordt dat kan ik ook prima.
    Motivatie: Ik pas me makkelijk aan en ik ben een huge fan van 1D. Ik wil weer is aan een verhaal werken dat houd me lekker bezig. Ik ben goed in het uitleggen van gevoelens of het beschrijven. Ik hou vandaag wat ik ook graag beschrijf. Als iemand me advies geeft neem ik dat ook aan en werk ik het uit in mijn verhalen
    Eerder samen geschreven: Ja, dat verhaal is helaas verwijderd en een is nog niet geopend, maar wel geschreven.
    Zo ja, wat waren daar je ervaringen mee: Ik vind het zelf leuk om te doen, je hebt minder werk aan schrijven(niet dat ik dat Wil ik ben dol op schrijven.) Het is vrij verrassend hoe iemand anders het schrijft waardoor je je soms moet aanpassen, maar dat vind ik geen probleem zolang de rode draad maar duidelijk is.
    Stukje van je schrijfstijl:

    May Bright
    Tranen liepen over mijn wangen terwijl ik de deur open deed. Hij riep mijn naam, maar ik wou niet luisteren. De koude lucht rondom mij liet me kippenvel krijgen. Ik voelde de kou niet. Ik voelde even niets meer. Het fijne gevoel in mijn leeftijd was verdwenen en het ging nooit meer terug komen. Ik ging dood. Dat was alles wat nog in mijn gedachte dwaalde. Meer niet. Ik zou uit de wereld verdwijnen. Opgeslokt worden door de dood. Het leven lijkt altijd zo leuk, maar als je pas echt weet dat je dood gaat. Dan ben je zo lusteloos. Ik voelde opeens dat ik gegrepen werd. Geen geluid kwam uit mijn keel. Ik leek wel van steen. Ik zei niets meer deed niets meer. Mijn hersenen waren vast gelopen. Zijn bruine kijkers keken me bezorgd aan. Vroeger hoorde hiervoor te smelten, maar ik voelde geen emoties meer. Geen verliefdheid. Alleen spijt. Waarom had ik niets van mijn leven gemaakt. Waarom was ik niet succesvol geworden? Nu begon de tijd op te raken. Hij deed zijn armen rond me en wiegde me heen en weer. Hij tilde mijn benen op en ondersteunde mijn rug. Ik begroef mijn gezicht tegen zijn borst. Nu voelde ik pas hoe koud het was buiten. Hoe depressief ik was. Hoelang zou ik nog leven? Een dag een maand een jaar? Alles was een vraagteken voor me geworden. Ik werd op iets zachts gelegd en ik voelde dat ik steeds kouder werd. Vooral toen hij verdween. De hartslag die me kalm maakte was verdwenen, mijn warmte bron. Het leek wel alsof ik in het niets was gevallen.

    Wie van One Direction zou jij het liefst als persoontje doen: Zayn, maar ik pas me gemakkelijk aan.
    Wat vind je van het idee: Ik vind het een leuk idee. Ik weet niet hoe het voeld om dood te gaan, maar kan het me wel voorstellen. Ik zou het leuk vinden om dit verhaal te kunnen beschrijven en ik hoop dat ik dat met jou kan doen.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 19:41 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Sandra
    Leeftijd: 14
    Motivatie: I like writing!
    Eerder samen geschreven: ja op dit moment 2 x daarvoor nog niet..,haha maarja ik schrijf niet zoveel aan het ene verhaal maar we schrijven dat ook met zn drieen dus ik ben niet egt nodig en we zijn ook al bij part 85 haha. Ik ben ook net begonnen met een nieuw verhaal samen met ilovemalik (:
    Zo ja, wat waren daar je ervaringen mee: het werkt beter.. je verhaal gaat sneller en het is leuker te lezen die verschillende schrijfstijlen..
    Stukje van je schrijfstijl: umm ik kan dat niet zomaar ineens uit mijn mouw schudden maar hier zijn 2 van mijn verhalen: http://www.quizlet.nl/stories/73992/lets-play-a-dirty-game--mr-malik/ & http://www.quizlet.nl/stories/75572/breathe-if-you-are-horny--im-fucking-mr-malik---zayn-malik-16/
    Wie van One Direction zou jij het liefst als persoontje doen: Haz, omdat ik denk dat hij het best bij dit verhaal past.. :$
    Wat vind je van het idee: Het is een mooi verhaal dat zowiezo hihi voor de rest weet ik niet wat ik hier moet zeggen of in welk ofzicht? :$
    xxx (flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Naam: Berna
    Leeftijd: 15
    Motivatie: Sterre is een schatje en ik hou van schrijven en ik vind deze verhaallijn heel goed.
    Eerder samen geschreven: Jep, Our letters are my breath || ft. Niall James Horan (die schrijf ik met jou) & ik schrijf nog met twee anderen.
    Zo ja, wat waren daar je ervaringen mee: Ik schrijf heel erg graag met jou...
    Stukje van je schrijfstijl: Je weet wel wat mijn swchrijfstijl is! (:
    Wie van One Direction zou jij het liefst als persoontje doen: Liam Wat vind je van het idee: Supergoed...

    Je hebt al iemand gevonden zeker? ;p

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 17:06 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Sorry, ik was vergeten te melden dat ik al iemand had gekozen, sorry


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one