• Ja ik vroeg me af welke pyama jullie aan hebben of aan gaan doen
    Draag je een bijpassend setje
    of ga je , net als mij, voor een bij elkaar geraapt zootje
    Ik draag nu een te korte blauwe joggingbroek en een knalgeel, te groot, t-shirt van de camping in Frankrijk, La Romieu


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik draag meestal een nachtjapon, deze keer eentje met hartjes erop (:


    26 - 02 - '16

    Ik heb een kort broekje van de h en m. en een groot t shirt met een beer erboven. broekje is roze en het shirt zwart. met een roze tijger.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik heb een jogginsbroek aan en een zelfgemaakt shirt waar op staat: Keep calm and say Konnichiwa (in japanse tekens ^^)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Smiley trui met boze en blij smiley met een aangevinkt hokje bij het blije gezichtje. :3
    Roze trui met "Zenzy (H) Smiley's" erop [Faal spelling, op internet besteld en ik was toen 8 of 9, dus failing grammatica.]
    Roze slobberbroek van Livera met allemaal hokjes <3

    Shiku schreef:
    Ik heb een jogginsbroek aan en een zelfgemaakt shirt waar op staat: Keep calm and say Konnichiwa (in japanse tekens ^^)

    OMG DIE TRUI WIL IK OOK O:

    ik draag nu een dunne witte broek met bloemetje en een paars bigshirt van garfield


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh ik slaap in een oude rode lelijke joggings broek met een shirt met korte mouwen. Ik slaap ook in de winter met korte mouwen..
    Ik heb nogal gauw warm in bed :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Geen. :Y) Is veel te warm voor mij. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik heb geen pyjamas.
    Ik heb altijd joggingbroek of zo tot knieën voetbalbroekje met een hempje of Ed Hardy of Joker shirt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ben ik alleen dan draag ik gewoon een standaard pyjama en heb ik een trui van Nikki tegen me aangedrukt. Ben ik bij haar draag ik niks.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 14:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik draag altijd een shirt van Mitchell met nu een warme broek van Primark met uiltjes erop.


    Your make-up is terrible

    een licht blauwe broek met zo'n laag kruis en een veel te groot t-shirt van mijn broer ^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Een donkerblauw shirt met lange mouwen.
    En een geruite pyamabroek.


    A red sun rises, blood has been spilled this night.