• Heej lieve quizletters! (:
    Zoals de titel al aangeeft zou ik graag nog een nieuw verhaal beginnen over One Direction, maar alleen zou ik dit liever niet alleen doen (: Daarom ben ik opzoek naar mensen die samen met mij een verhaal willen beginnen (:
    Ik vraag alleen wel dat jullie een stukje kunnen neerzetten zodat ik kan zien hoe jullie schrijven waardoor ik makkelijker beslissen (:
    Als je wilt weten hoe ik schrijf: Neem een kijkje naar mijn verhaal: Story
    Alvast bedankt! ;D

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 15:49 ]


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Ik wil wel (:
    En dit is een link naar een verhaal opdat je kan zien hoe ik schrijf :'D


    Carry me away, I hope that you don't break.

    HH voor mijn lieve vriendinnetje (:


    Derek and Meredith are soulmates.

    Ik wil wel samen schrijven :3
    klik voor mijn schrijfstijl.

    Ik wil ook wel. ;3
    En dit is mijn schrijfstijl.. Als je iets beters wilt stuur ik wel iets anders. ;3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Me wants! Kijk maar op mijn profiel als je wilt weten hoe ik schrijf. (: You're an awesome writer! :3

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 20:27 ]

    Hoe graag ik alweer een verhaal met je zou willen maken hebben we beide al te druk met wat we nu hebben haha (: , maar je verdient het om te schrijven met de beste schat, you're an amazing writer <3


    Derek and Meredith are soulmates.

    Kom op! Er zijn vast wel weer mensen die met haar willen schrijven^^ Ze kan echt heel erg goed schrijven!*O*


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    ik wil ook wel met je schrijven ;d ik schrijf nu ook een ander 1D verhaal met een vriendin van me, gaat echt heel vlot als je met 2 bent ;p
    hier is mijn verhaal, samen met xBieberMalik

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 15:32 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Ik neem aan dat je al iemand benaderd hebt? (:


    Carry me away, I hope that you don't break.