• Ik ben sinds kort helemaal fan van star wars, maar ik vraag me af, ben ik de enige.
    en wat vinden jullie van hem?:



    Hij heet Anakin Skywalker
    laat het me weten!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 10:48 ]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Date me NOW!
    I fucking LOVE Star Wars!

    Het karakter heet Anakin Skywalker
    Maar de acteur heet Hayden Christensen

    MissMcGinty schreef:
    Date me NOW!
    I fucking LOVE Star Wars!

    HE IS MINEEEE!!!! blijf van hem af!!:)
    Jij mag Darth Vader hebben, ik neem Anakin wel, ik heet immers niets voor niets Padmé


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Padme schreef:
    (...)
    HE IS MINEEEE!!!! blijf van hem af!!:)
    Jij mag Darth Vader hebben, ik neem Anakin wel, ik heet immers niets voor niets Padmé


    The difference is? ><


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Padme schreef:
    (...)
    HE IS MINEEEE!!!! blijf van hem af!!:)
    Jij mag Darth Vader hebben, ik neem Anakin wel, ik heet immers niets voor niets Padmé
    Schat ze zijn dezelfde persoon. Alleen is Anakin heel erg verbrand door de lava toen hij en Obi-Wan vochten en hij Padmé bijna vermoord had. Nouja eigenlijk al vermoord had.

    MissMcGinty schreef:
    (...) Schat ze zijn dezelfde persoon. Alleen is Anakin heel erg verbrand door de lava toen hij en Obi-Wan vochten en hij Padmé bijna vermoord had. Nouja eigenlijk al vermoord had.

    Schat, dat weet ik, maar ik neem de Anakin in het begin va n het derde deel. Daar is hij zooooooooo schattig


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Oke, ik ben super starwars fan!! (Dat zal ik ook op mijn profiel zetten)
    Ik heb alle delen gezien inclusief starwars the clonewars....:D
    Anakin is wel leuk, en ik weet ook alles van STARWARS!!!!
    Greetz StarWars fan


    ~I love with the heart not the eyes~ Niall James Horan

    LeilaSky schreef:
    Oke, ik ben super starwars fan!! (Dat zal ik ook op mijn profiel zetten)
    Ik heb alle delen gezien inclusief starwars the clonewars....:D
    Anakin is wel leuk, en ik weet ook alles van STARWARS!!!!
    Greetz StarWars fan
    eindelijk iemand die het met me eens is. Ik moet alleen nog deel 5 en 6 kijken, en dat is alles, en misschien ga ik deel 1 in 3D in de bios kijken.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Padme schreef:
    (...)
    Schat, dat weet ik, maar ik neem de Anakin in het begin va n het derde deel. Daar is hij zooooooooo schattig
    Weet je wel dat Anakin veel jonger is dan Padmé

    Padme schreef:
    (...)eindelijk iemand die het met me eens is. Ik moet alleen nog deel 5 en 6 kijken, en dat is alles, en misschien ga ik deel 1 in 3D in de bios kijken.

    Ik ook, het lijkt met heel leuk omdat te zien in 3D, sowieso de laserzwaard gevechten zullen wel nice zijn(Y)


    ~I love with the heart not the eyes~ Niall James Horan

    Ik weet het niet, ik heb alle films al gezien, dus ik vind het zonde om er nog eens extra geld voor uit te geven.

    Misschien maak ik een uitzondering voor episode 3, Grievous heeft het beste gevecht :Y)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Cesare schreef:
    Ik weet het niet, ik heb alle films al gezien, dus ik vind het zonde om er nog eens extra geld voor uit te geven.

    Misschien maak ik een uitzondering voor episode 3, Grievous heeft het beste gevecht :Y)

    Oke dat is waar, maar de andere gevechten (zoals Anakin v.s Obi-Wan) zijn ook gaaf om te zien...;)


    ~I love with the heart not the eyes~ Niall James Horan

    LeilaSky schreef:
    (...)
    Oke dat is waar, maar de andere gevechten (zoals Anakin v.s Obi-Wan) zijn ook gaaf om te zien...;)

    of als Yoda moet vechten, dat lihk tv me ook w er l cool. Klein maar fijn:Y)


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Padme schreef:
    (...)
    of als Yoda moet vechten, dat lihk tv me ook w er l cool. Klein maar fijn:Y)

    Ja dat is waar! Trouwens, als jij Padmé bent en ik Leia, dan ben jij mijn "moeder"
    Damn! wat vind ik het fijn om hierover te kletsen


    ~I love with the heart not the eyes~ Niall James Horan

    LeilaSky schreef:
    (...)
    Ja dat is waar! Trouwens, als jij Padmé bent en ik Leia, dan ben jij mijn "moeder"
    Damn! wat vind ik het fijn om hierover te kletsen

    ai, 1-0 voor jou, kindje van me.alleen ken ik je niet zo goed. ik ging al dood toen jij net was geboren


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker