• Ik ben heel erg fan van de hobbit en Lord of the Rings, dus hier is mijn nieuwe story over de Hobbit.
    Thorin en de Dwergen hebben Erebor heroverd en leiden daar nu weer hun leven. Maar de Elfen in Mirkwood zijn het niet eens dat de Dwergen de berg zo snel tot zichzelf hebben genomen. Er is een kleine strijd tussen de volken, maar niet heel erg. Als Sunset, een kleine en jonge Elf op een nacht naar buiten gaan, gewoon om van de buiten lucht te genieten, wordt ze door de dwergen gevangen.
    Ze nemen haar mee naar Erebor en houden haar onder de grond gevangen. Zo willen ze de Elfen onderdruk zetten, want Sunset is de dochter van Thranduil, koning van Mirkwood, en het kleine zusje van Legolas.

    Maar wat gebeurd er als een jonge dwerg, Kíli haar wilt beschermen tegen de andere dwergen en voor haar gaat zorgen terwijl ze gevangen zit? En wat gebeurd er als hij haar bevrijd en samen met haar op de vlucht slaat? Ze worden verlieft op elkaar. En voor Dwerg en Elf, is dat erg. Ze kunnen niet terug voor de strijd is opgelost, dat is zeker...

    I'll save you. Always

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 14:16 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    *save


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wist ik, aangepast :D. Bedankt dat je het zegt


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep