• Agodd, ik ga misschien binnekort overstappen naar een andere school, die dichterbij is enzo. Want ik moet nu 20-30 min in de bus, en op die school is het ongeveer 20 minuten fietsen. Ook heb ik daar vrienden zitten enzo. Mijn vader vindt het iets minder, maar ik moet kiezen. Ik weet dat ik vrienden achter ga laten als ik van school ga, maar toch.

    Wil ik blijven op de school waar ik mijn opleiding af kan maken, maar waar ik me niet prettig en rot behandeldt voel?
    Wil ik naar een nieuwe school waar nauwelijks iemand mij kent, maar die christelijk is? (Ik ben dat zelf niet.)

    Wat zouden jullie doen?
    Ik kan echt niet kiezen. ._.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou naar de school gaan waar jij denkt dat je je het beste bij gaat voelen! :']
    Als je veranderd kan je helemaal een nieuwe start maken met nieuwe mensen en een nieuw begin... Mij lijkt persoonlijk dat iets aantrekkelijker, maar dat is bij iedereen natuurlijk verschillend. x']


    Tanya is de beste.

    Ikzelf zou het eerste kiezen. Je moet namelijk niet voor anderen weggaan, maar school is om te leren.(klinkt nerdy fzo >< ) Als ik bv. moet kiezen volgend jaar, kies ik gwn wat ik het leukste vind, ookal doen al m'n vrienden iets anders. Anders krijg je er later spijt van =) Maar natuurlijk moet jij het weten!^^

    ik zou naar de school gaan waar jij denkt het beste bij voelt!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    ik zou naar die school toe gaan waar jij heen wilt en als jij liever naar die nieuwe school toe heen wilt omdat het korter is en je vrienden er zitten moet je nog maar eens goed over nadenken want het gaat niet om wat je vrienden doen maar waar jij later iets aan hebt als je iets wilt doen .. oow wat klink ik nu wijs xD

    Kies waar jij je het prettigst voelt. Wij weten dat niet. Enkel en alleen kan ik je vertellen dat een school waar je, je prettiger voelt altijd beter slaagt dan daar waar je, je minder prettig voelt.


    Life is hard and then we die

    Kies waar jij je het prettigst voelt. Wij weten dat niet. Enkel en alleen kan ik je vertellen dat een school waar je, je prettiger voelt altijd beter slaagt dan daar waar je, je minder prettig voelt.


    helemaal mee eens!


    i need you like a heart needs a beat.