• Ik voel me echt ontiegelijk rot nu, mijn vriend kwam vandaag langs en we zaten misschien drie minuten samen boven of zo. Komt mijn moeder onderaan de trap staan schreeuwen dat we niet de hele avond boven moeten zitten. Dan zeg ik dat ik het belachelijk vind dat ik niet even onder vier ogen mag praten, daarom gaan we ook naar boven, gaat zij gelijk helemaal boos doen. Ik vind het echt zo belachelijk weet je. Hebben jullie ook van die ouders die je helemaal niets gunnen?


    26 - 02 - '16

    Nope, m'n vader boeit 't geen ene fuck wat ik allemaal uitspook terwijl m'n moeder het juist nodig vind om zich overal mee te bemoeien. Wel kut voor je, ja.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Mijn mama blijft maar zeuren dat ik een jongen met een rijbewijs en een auto moet zoeken
    -___-
    Haha, but no, mijn ouders laten me meestal wel met rust.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 21:58 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Sws geen behoefte aan jongens.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    In het begin, toen ik met mijn vriend samen was, wel, maar nu laten ze ons eigenlijk gewoon doen wat we zelf willen. En mijn ouders vallen best wel mee, hangt er ook vanaf op welk vlak natuurlijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het eerste jaar met m'n vriend was er echt een hoop gezeik, nu mogen we zo'n beetje alles. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Uneventful schreef:
    Sws geen behoefte aan jongens.


    Maar mijn ouders vinden dat niet erg volgens mij...


    Deep inside, I've never felt alive

    Nee, mijn ouders vinden dat oud en wijs genoeg ben zelf te kunnen bepalen wat ik doe. Dus die bemoeien zich niet echt met mij en mijn vriend. Ze willen af en toe wel wat dingen weten bijvoorbeeld wanneer ik daar naar toe ga en dat soort dingen of hoe laat ie naar hier komt.. Maar echt bemoeien, nee dat doen ze niet.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik mag alles van mijn ouders wat dat betreft, als ik maar uitkijk dat ik geen dingen doe die ik niet wil. :Y)
    Maar het lijkt me behoorlijk irritant als ze zich overal mee bemoeien...


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Mijn ouders interesseert het beide geen f*ck wat ik doe en believe me, op het eerste zicht mag dat leuk lijken but the grass is always greener on the other side.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Inviolable schreef:
    Nee, mijn ouders vinden dat oud en wijs genoeg ben zelf te kunnen bepalen wat ik doe. Dus die bemoeien zich niet echt met mij en mijn vriend. Ze willen af en toe wel wat dingen weten bijvoorbeeld wanneer ik daar naar toe ga en dat soort dingen of hoe laat ie naar hier komt.. Maar echt bemoeien, nee dat doen ze niet.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.