• Hoiii.

    Ik ben op zoek naar wat leuke stories, het liefst 1 met weinig hoofdstukjes zodat ik niet zoveel hoef in te halen.

    ~wel~
    -One Direction
    -Twilight
    -Vampiers
    -Pirates of the Caribbean

    ~niet~
    -Justin Bieber
    -Engels geschreven
    -Harry Potter

    xxxx


    nothing is true, everything is permitted.

    We're just different. || Zayn J. Malik.

    I can't || Niall J. Horan.

    Hihii. :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Het staat noch bij wel, noch bij niet, dus ik waag een kansje. (:

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je de Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    I love you more than I love food. • Niall James Horan
    Ik heb hiervoor nog maar twee hoofdstukken online staan, dus makkelijk zat in te halen. (:

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 8:17 ]


    I like boys who drive cars too slow.

    Ik heb twilight maarik zit nuop ipad dus sorry geen linkje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    All of a sudden • Harry Edward Styles


    Joanna Liv Gerson.
    Harry Edward Styles.


    Brainwashed, unreliable and unworthy of his love.
    -That's what she is.


    - NO 16+
    - Geschreven en gesproken in Nederlands
    - One Direction bestaat niet
    - Gestart op 26'12'11
    - Record kudo's: 50. Very proud of that
    - ©Istina









    Over het begin ben ik niet zo tevreden, maarja, ik hoop toch dat je het leuk vindt. [rond 43 wordt het naar mijn gevoel pas zoals ik op dit moment schrijf] WOOPS. Zie nu dat je het liefst 1 met weinig hoofdstukjes wilde, like omfg.. ik lees echt over dingen heen, ofzo. SORRY. <3

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 9:34 ]


    Simple, but effective.

    Ik heb wel Twilight. Ben alleen niet zo handig met die links dus zul je even naar mijn profiel moeten...


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Ik weet niet of je ook onbekende personen leest, but I'll give it a try;


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.

    # Started at 27 December 2011
    # Ik schrijf in de ik-vorm
    # griphook Productions
    # geïnspireerd door The hills run red





    Wat als alle electriciteit, water en gas over de hele wereld uitgeschakeld wordt? Wat als al het voedsel en drinken langzaamaan opraakt? Wat als mensen binnen moeten blijven, omdat het buiten te gevaarlijk wordt?
    De wereld is veranderd in een lege, verdrietige maar bovenal gevaarlijke plek. Overal op straat zwerven mensen rond, op zoek naar eten. Maar ze zijn tot alles in staat. Ze gaan naar een supermarkt, waar alles overhoop ligt. Mensen vechten om hun levens, ze kennen geen liefde of vrede meer.
    Felice' haar ouders zijn weg gegaan om eten te halen, maar zijn nooit meer terug gekomen. Nu staat ze er alleen voor. Ze moet zelf zien te overleven, in deze chaotische, hectische wereld. Als ze op een dag naar buiten gaat, voor het eerst sinds jaren, komt ze Leroy tegen. Samen proberen ze in leven te blijven, maar ze moeten ook op het broertje, Tyson van Leroy passen, wat deze situatie alleen maar lastiger maakt. Weten ze dit te overleven?


    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 12:49 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @ForeverZaynx, ABO! ;D
    @Errin, niet echt mijn genre sorry hihi x
    @Payned, new abo x
    @Delightee, niet helemaal wat ik zoek x
    @Istina, sorry het is me idd, te veel om in te halen :$ x
    @ShakeItUp, teveel om in te halen.. x
    @Griphook, niet mijn genre sorry x

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 19:07 ]


    nothing is true, everything is permitted.


    Take You To Another World ~ Liam Payne


    Fleur heeft geen fijn leven. Haar vader is verschrikkelijk. Op een dag heeft Fleur er genoeg van en gaat weg. Weg van huis. Haar moeder laat ze achter en begint een nieuw leven. Ze gaat naar de muziekacademie. Daar ontmoet ze Liam, maakt nieuwe vrienden en wordt haar leven geweldig. Totdat...


    ~ One Direction bestaat niet
    ~ One Direction wordt op een andere manier beroemd dan jullie gewend zijn. Niet door X - Factor dus.

    http://www.quizlet.nl/stories/77522/take-you-to-another-world--liam-payne/

    Het is geen fanfiction, maar misschien dat je deze ook wel leuk vind

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:33 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    mmm allemaal onder de 10 hoofdstukjes maar ze staan een beetje stil, binnenkort ga ik er weer hard aan schrijven(:
    http://www.quizlet.nl/stories/75572/breathe-if-you-are-horny--im-fucking-mr-malik---zayn-malik-16/ (16+)
    http://www.quizlet.nl/stories/73992/lets-play-a-dirty-game--mr-malik/
    http://www.quizlet.nl/stories/65194/the-clock-is-counting-down-so-lets-turn-it-back-up-niall-james-horan/

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:52 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Hier

    Once upon a time || Harry Edward Styles.



    Fairytales don't start out with a happily ever after. Neither does real life. Sometimes, you have to struggle first before you find your prince charming.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    I'm a survivor - Louis Tomlinson
    Once you're in, the fight of your life begins.


    You can't trust anyone,
    you have to fight and you need to be hard.
    They will break you in little pieces.
    It isn't normal.

misschien vind je het wat:I can see your love in the moonlight

*I can see your love in the moonlight*


Louisa is een gewoon meisje. Maar op een dag heeft ze een hele rare droom over een duister persoon met hypnotiserende muziek die je gewoon moet volgen. Maar was het wel een droom?
Uiteindelijk gebeurd het vaker. En al is ze doodsbang voor degene die de muziek maakt, ze wordt uiteindelijk toch verliefd op hem. Ze kan zich niet meer concentreren op school en kan zich alleen maar bezig houden met die jongen.

"Ik hou van je, Louisa." fluisterde hij in mijn oor.
Ik keek op in zijn schitterende zwarte ogen, waarin de maan werd weerspiegeld.
Ik boog me voorover en fluisterde terug:
"Ik hou ook van jou."
En toen drukte hij zijn lippen op de mijne en ik gaf me over...

Nog niet begonnen, het is een bromance (:

Cause there are three little words,
that I've always been dying to tell you!
But our love will be broken,
shattered like a mirror in a million pieces.

One direction bestaat
Written by: Liamousine
Written: Dutch
Spoken: Dutch (& a little bit English)
Starts: 16th of March 2012


http://www.quizlet.nl/stories/79353/it-tears-me-up-ltlilogt/[/


You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.