• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:26 ]

    Pollux schreef:
    Ik vind het een beetje overbodig, je hebt daarvoor altijd nog internetgeschiedenis.
    dit dus


    Today will be Girl's Day party with you~

    Pollux schreef:
    Ik vind het een beetje overbodig, je hebt daarvoor altijd nog internetgeschiedenis.


    klopt, je gaat gewoon naar geschiedenis in je internet lijst en dan klik je op de bepaalde die je wil. oke dat klink vaag, maar ik zit dan ook cornflakes te eten he? JA DAT IS VOOR MIJ EEN REDEN, IK BEN GEK OP CORNFLAKES!


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Voor de mensen die vinden dat je dan Internetgeschiedenis in moet schakelen ooit afgevraagd dat dat niet altijd kan?
    Op mijn telefoon heb ik bijvoorbeeld geen internetgeschiedenis en de schrijfster van dit topic heeft hier ergens gezegd dat ze bijna altijd op ingonitovenster zit. Wat betekent dat je geen internetgeschiedenis hebt.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 7:53 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    is wel handig dus voor


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Idd handig, veel beter dan die sexuele plaatjes op verhalen die bij mijn laatst gelezen komen. D:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Waarom the fuck hebben jullie het nog over internetgeschiedenis, drie pagina's later? Ze heeft toch aangegeven dat het niet kan? -__-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb het in de beginpost gezet.

    Absoluut voor! Ik bedoel, ik zit op de pc bij mn ma, bij mn pa, op mn laptop én op mn Ipod. Via geschiedenis kan dit dus gewoon niet werken bij mij. Via internet wel :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Vooooooooooooor!
    Nee, echt ik meen het...
    Ik heb dat echt vaak xD


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Dat zou handig zijn, mijn intergeschiedenis doet het namelijk niet goed o p mijn ipod en daar zit ik altijd op ;)


    •*• Lululu •*•

    Dat lijkt me gewoon wel heel handig, ik vind het altijd zo gezoek in mijn geschiedenis..


    ©1998

    Mueslix schreef:
    Vooooooooooooor!
    Nee, echt ik meen het...
    Ik heb dat echt vaak xD


    26 - 02 - '16

    Ik ben voor!
    Ondanks het feit dat ik tegenwoordig niet veel stories meer lees, ken ik de frustratie en lijkt het me inderdaad wel erg handig.

    Van mij mag het er dus komen! (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Voor!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ben voor,
    mijn internetgeschiedenis staat zo vol door de zovele tabbladen die open staan dat het een ramp is om zoiets terug te vinden. Plus, ik verander vaak van pc naar laptop naar iPod dus da's ook niet zo handig als je dan alles moet gaan bij elkaar zoeken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.