• Morgen (of nou ja vandaag) heb ik een babyshower van mijn zus en naast wat leuke kadootjes werd er gevraagd of ik wat lekkere dingen wou meenemen. Dus ben ik een avondje de keuken ingedoken met onderstaande baksels als resultaat


    Deze bestaat uit allemaal kleine cupcakes! Ik ben wel zo dom geweest om hem op de onderkant van de plaat te maken waardoor ik hem nu niet zo makkelijk kan meenemen als ik van plan was


    Dit is een worteltaart!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hahaha die taart!
    Maar war ziet dat er leuk en lekker uit zeg! Goed bezig geweest!!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die eerste is echt geweldig 😂 love it!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Omg die Hakuna ma baby is echt fantaaaaastisch!
    Die andere ziet er ook super lekker uit trouwens!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Super! Lekker en origineel 🥰


    You were born original, don't die as a copy.

    Die eerste is echt geweldig!

    Voor de babyshower van mijn schoonzus heb ik ook de baskels (Normale appeltaart en Winnie the Pooh cupcakes, met blauwe (vlinderdas) en roze (haar) strikjes) gemaakt en chocolade babies haha ^^ (een bonbon/praline in de vorm van een baby).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    wat ziet dat er lekker en leuk uit. Vooral die bovenste, mag ik vragen waarvan je die 'scherven' hebt gemaakt die je in de taart geprikt hebt>?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    wat ziet dat er lekker en leuk uit. Vooral die bovenste, mag ik vragen waarvan je die 'scherven' hebt gemaakt die je in de taart geprikt hebt>?

    Die scherven zijn witte chocolade met van die cake toppings


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ziet er lekker uit!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Hahah die bovenste, echt geweldig! En beiden zien ze er heerlijk uit.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie