• Haha. Ja, zou iemand voor mij op de onderstaande afbeelding een tekstvak willen zetten. En dan in het tekstvak deze tekst:

    Welkom op Ultimate Fantasy
    Een gevecht tussen licht en duister, welke kant zal jij kiezen?
    Je leeft in een wereld waar alles mogelijk is. Van engelen tot demonen, van godinnen tot zee wezens. Er is een groep genaamd Paradisa. Hier zijn alle lichtwezens of stervelingen die voor het goede strijden. Zij geloven in 'Hem'. Tegenover hen staat The Illuminatie, een orde die de wereld wilt overnemen door middel van pure duisternis. Wil jij geen kant kiezen of niet bij een groep behoren? Dan zijn er de Neutrals. Deze personen zijn 'Neutraal'.

    Dit forum biedt vele mogelijkheden dus word lid en oriënteer.

    Do you dare to enter?



    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Is dat niet een beetje veel tekst voor op dat plaatje?
    Ik kan je overigens niet helpen btw maar ik bump graag :Y)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 13:27 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    Is dat niet een beetje veel tekst voor op dat plaatje?
    Ik kan je overigens niet helpen btw maar ik bump graag :Y)


    AHAHA. Ja, dat klopt, maar het moet een Welkomsplaatje worden voor een RPG-site waar ik schrijf.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Bagwell schreef:
    (...)

    AHAHA. Ja, dat klopt, maar het moet een Welkomsplaatje worden voor een RPG-site waar ik schrijf.

    Aha. Ik wens diegene die dat wel kan, veel succes ^^


    Deep inside, I've never felt alive


    klik voor groter.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 13:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:


    klik voor groter.


    AHAHA. Dat is vet intelligent. Waarom dacht ik daar niet aan?


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Err, bedoelde je dan iets anders? (baby)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Err, bedoelde je dan iets anders? (baby)

    Haha. Nee het hoofddoel wat voornamelijk de tekst op/bij de afbeelding te krijgen. Haha.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.