• Hoihoi allemaal,

    Ik heb aan jullie een vraagje, want ik vind een jongen leuk, en hij mij ook. Maar we zitten allebei met de leeftijd, want hij is 25 en ik ben 16. Maar we vinden elkaar echt ontzettend leuk, en ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Elke ochtend als ik wakker word begin ik zo ongeveer te huilen omdat we niets met elkaar mogen hebben van iedereen om ons heen, op school kan ik me niet meer concentreren omdat ik maar aan hem blijf denken, en oplossingen probeer te zoeken. Ik wil het aan de ene kant wel stiekem doen, maar ik weet dat mensen erachter gaan komen. Maar zoals het nu gaat maakt het me kapot. Alsjeblieft, help me :(

    (K)xImmortality


    Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.

    Ik vind het qua leeftijdsverschil ook wel erg veel en misschien zelfs een beetje onverstandig, maar het is aan jullie. Zolang het voor jullie goed voelt...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Tja het leeftijdsverschil is wel redelijk groot, MAAR zolang hij rekening houdt met jou en hij niks doet wat jij niet wilt zou het best kunnen. Als je je maar goed voelt bij hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Joh, als je van elkaar houdt en je vertrouwt elkaar, wat maakt leeftijd dan nog uit?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cloelia schreef:
    Ik vind het qua leeftijdsverschil ook wel erg veel en misschien zelfs een beetje onverstandig, maar het is aan jullie. Zolang het voor jullie goed voelt...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lol at everyone who thinks 9 years is a big difference.
    Ht ligt aan jullie twee als personen. als jullie op dezelfde golflengte zitten, elkaar begrijpen, respecteren en elkaar zo leuk vinden, then what's the problem?
    De mensen om je heen? Als jij en hem besluiten dat jullie het waard zijn, wat kan jou dat schelen? Mensen leren het wel te accepteren. Mijn eigen ouders scheelde 12 jaar, that worked out fine.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 14:05 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het ligt er een beetje aan hoe hij is. Ik kan mensen van 25 die mentaal gezien nog lang niet op dat niveau zitten. Maar als jullie wel wat beginnen moet hij wel rekening ermee houden dat jij fysiek gezien nog wel achterloopt op hem. Als je daar duidelijk in bent, denk ik wel dat het goed moet komen :)


    Life is hard and then we die

    Leeftijd is zo iets verschrikkelijks altijd, maar liefde is liefde !
    En als julie die echt liefde hebben, ga er dan voor !

    Als het mag dan is het goed dan moet je zeker gaan,
    Maar wie of wat kan je tegenhouden ?
    ouders hebben er mischien moeite mee oke, dat kan best want hij is best oud en mag alles al en het is een expirimenteerende leeftijd. maar zij zullen het mischien wel begrijpen.
    en vrienden/vriendinnen die bepalen niet waar jij van houd het zijn je vrienden en die horen je altijd trouw te zijn !
    follow your way !!


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Aragog schreef:
    Joh, als je van elkaar houdt en je vertrouwt elkaar, wat maakt leeftijd dan nog uit?


    Deep inside, I've never felt alive

    AliceDreams schreef:
    Leeftijd is zo iets verschrikkelijks altijd, maar liefde is liefde !
    En als julie die echt liefde hebben, ga er dan voor !

    Als het mag dan is het goed dan moet je zeker gaan,
    Maar wie of wat kan je tegenhouden ?
    ouders hebben er mischien moeite mee oke, dat kan best want hij is best oud en mag alles al en het is een expirimenteerende leeftijd. maar zij zullen het mischien wel begrijpen.
    en vrienden/vriendinnen die bepalen niet waar jij van houd het zijn je vrienden en die horen je altijd trouw te zijn !
    follow your way !!



    This


    A smiling face, doesn't always mean a smiling heart.

    AliceDreams schreef:


    Dit plaatje vind ik echt mooi.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dank jullie wel voor alle reacties. Ik ga er vanavond met hem over praten ;D
    Jullie hebben me echt geholpen, als het aan mij ligt gaan we er nu gewoon voor, laat iedereen maar denken en praten.
    Mij maakt het niet meer uit.
    Dankjulliewel<3
    Jullie zijn echt lieverds


    Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.