• Ik wil al een jaartje een tattoo, maar ik wist gewoon nog niet wat. Hij moest niet te groot en zwart zijn, omdat die kleuren anders zo vervagen.
    Nu dacht ik dus aan zoiets;




    Ik vroeg me dus af of er hier mensen zijn met zo'n vogeltjes tattoo, en hoe dat is geworden. Ook wilde ik wel weten hoe veel het ongeveer is, ik gok zelf toch wel snel rond de 100 euro.

    En ja, ik weet dat een tattoo blijvend is. Ik weet het ook nog niet 100% zeker, daarom mijn vraag (:

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 18:47 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik vind het wel een aparte manier om erachter te komen wat voor tattoo je zal doen :') Bij de mijne wist ik gewoon toen ik het plaatje zag dat dat mijn tattoo zou worden. En het maakte me ook niet uit of andere mensen dat leuk vonden of niet. (cat)


    -

    Genius schreef:
    Ik vind het wel een aparte manier om erachter te komen wat voor tattoo je zal doen :') Bij de mijne wist ik gewoon toen ik het plaatje zag dat dat mijn tattoo zou worden. En het maakte me ook niet uit of andere mensen dat leuk vonden of niet. (cat)

    Dat is ook niet mijn vraag, als je goed leest. Mijn vraag is hoe veel het is en of het resultaat mooi is.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Sangarios schreef:
    (...)
    Dat is ook niet mijn vraag, als je goed leest. Mijn vraag is hoe veel het is en of het resultaat mooi is.

    Ik hou niet van lezen. En dat is trouwens ook een rare vraag want niemand hier kan vertellen hoeveel het kost als je niet precies weet wat je wil. En of het resultaat mooi is kan ook niemand je vertellen want dat merk je vanzelf wel.


    -

    Sangarios schreef:
    (...)
    Dat is ook niet mijn vraag, als je goed leest. Mijn vraag is hoe veel het is en of het resultaat mooi is.

    Het resultaat kan je gewoon op die foto's zien? (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Avignon schreef:
    (...)
    Het resultaat kan je gewoon op die foto's zien? (cat)

    Fotoshoppen :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Haha, ik moet wachten tot ik mijn examen heb gedaan.
    Ik wil ook van die vogeltjes, maar kan niet kiezen waar. (pols of schouderblad)
    Maar ze zijn wel mooi. :Y)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Die van mij was 100 euro .. De meeste shops rekenen per uur .. en dat is wel zo'n 100 euro per uur.


    To infinity and beyond •

    HEAVYMETAL schreef:
    Het heeft wel iets ja (:
    Als ik een tattoo zou laten zetten, zou ik mijn eigen sterrenbeeld doen. De boogschutter :3


    ' Nyctophilia '

    Cartwright schreef:
    Ik vind het wel mooi en ergens doet het me denken aan vrijheid. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cartwright schreef:
    Ik vind het wel mooi en ergens doet het me denken aan vrijheid. (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    als het iets voor je betekent zou ik zeggen ga ervoor


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    States schreef:
    Ik vind die echt mooi die vogeltjes :-)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mijn tweede tattoo is 1 met ongeveer zo'n vogels (met andere dingen erbij)
    Ik heb een hele goede tatoeëerder maar vogels waren niet haar ding waardoor sommigen niet zo goed gelukt zijn. Ik vind hem nog steeds mooi, maar hij heeft dan ook een hele speciale betekenis voor mij. Wat ik dus wil zeggen is zorg dat je een goeie vind! Het is in ieder geval wel erg mooi


    “Smile, even if it's a sad smile, because sadder than a sad smile is the sadness of not knowing how to smile.”

    Ik vind zoiets niet echt mooi


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    zelf had ik geen volgeltjes genomen want dan doet het me denken aan hun korte leven.. Maar de tattoo zelf vind ik wel altijd mooi!
    Maar als ik zo'n tattoo zou zetten zou ik het niet op mijn rug doen want dan kan ik het alleen zien via de spiegel...
    Ik denk dat de prijs tussen 100-175 ligt, het ligt eraan hoelang het duurt.


    never regret anything that once made you smile.