• Aangezien HurtedHeart er niet is en wij graag verder wouden, heb ik het topic geopend ;$.

    Info: In het jaar 1900 leken ze uitgestorven, maar ze wachtte alleen maar op het juiste moment. Het was altijd al een strijd tussen Mensen en Meermensen. De Meermensen waren niet vriendelijk en verlegen zoals in sprookjes, maar bloeddorstig en genadeloos. Ze lokte je in het water door hun gezang en charmes en namen je daarna mee de diepte in. Je zou genadeloos en enorm pijnlijk de dood in. Mensen zijn bang voor de wezens en kunnen niemand om hulp vragen. Als je met de boot gaat wordt de boot gesloopt en de mensen vermoord. Zelf vliegtuigen kunnen er niet landen omdat er geen landingsbanen zijn. Ook de satellieten zijn gesloopt, omdat de Meermensen in mens veranderen als ze op het drogen gaan. Ze zijn ook vreselijk moeilijk te herkennen. Meermensen kunnen niet verliefd op elkaar worden en meestal komt het ook niet voor dat Meermensen op mensen vallen. Het is wel mogelijk.
    Verhaal: De Meermensen zijn nog steeds bijna uitgestorven en zijn met zijn 8en. Ze zorgen voor paniek op het kleine eilandje Mustentia. Bijna niemand kent het kleine landje dus er komen bijna nooit mensen. De Meermensen wonen daar en hebben weer mensen vlees nodig. Ze verleiden mensen met hun gezang dan ga je in een soort van Trance. Een aantal mensen hebben dit geleerd van hun voorvaderen die ook Meermensen hebben gejaagd. Deze mensen jagen op Meermensen en vangen ze. Door deze jagers zijn de meeste Meermensen opgepakt en vermoord. De jagers zijn net zo erg als Meermensen ze laten ze sterven. Pijnlijk en genadeloos.


    Rollen:

    Jagers: (6 )
    Jason Quinten Happle door HurtedHeart
    James McMallen ThePineapple
    Lucas Drake Ferreira IHeartMusicc
    Jayden James Jackson "JJ" LovingStyles

    Meermensen: (8)
    Jade Sky Light door HurtedHeart
    Destiny Alexia Fernandes Rodriquez door IHeartMusicc
    Teske Velez door Midna
    Devorante door ThePineapple
    Felicity Sophia Jones door LovingStyles

    Mensen: Oneindig
    Alexander Monteiro door IHeartMusicc
    Madeline Claire Precè HurtedHeart
    Elisabeth McMallen ThePineapple
    Tyler Michael Porter LovingStyles

    Regels:
    - 16+ mag, maar het liefst niet met Meermensen en mensen*** alleen met mijn en je tegenspeler zijn of haar toestemming.
    - Meermensen doden geen kinderen onder de 12. Er mogen maar 3 mensen onder de 12 worden gemaakt.
    - Je mag 3 Rollen, maar maar 1 Jager of 1 Meermens. Je Mag ook 3 mensen of 2 Mensen slacht uiteindelijk, maar als drie uitkomt. Het kan dus ook zijn. 1 Meermens 1 Jager en 1 Mens.
    - Dood niemand tenzei je toestemming hebt van diegene die doodgaat.
    - Minimaal 3 Regels. Doe een beetje je best, een keer minder kan, maar niet telkens 1 2 of 3 regels.
    - OOC is Out Of Caracter. Dan praat je met Haakjes () [] {}
    - Ruzies Relaties ect mag zolang je een ander zijn toestemming hebt.
    - Geniet. Doe het met plezier.
    - We beginnen als het een beetje begint vol te lopen.
    - Ik maak de Topics tenzei ik in de begin topic zeg dat ik bijv op Vakantie ben of een tijdje niet meer Online kom.
    - Als je je Username veranderd meld het even.
    - Als je op vakantie bent of een tijdje afwezig meld het even via PB. Want als je niet veel online bent kan ik je uit de rollenlijst halen omdat je een rol bezet houd.
    -Reserveringen blijven 1 à 2 dagen staan.

    ***: Dat betekent dat mensen en meermensen samen zijn. Relaties zo ie zo eerst vragen aan mij HurtedHeart tenzei het Mens Mens is

    Enjoy!!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Teske Velez

    'Zo erg is het niet,' zei hij. Ik keek omlaag. 'Het spijt me,' zei ik weer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Kan Destiny miss reageren? Anders kan ik niet verder. Moet nu gaan, huiswerk :( ]


    I think I'm losing what's left of my minbd

    [had ik toch al gedaan? Ik ga ff checken]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny

    'Wacht,' Ik begon Tes te telepatheren, 'Tes, waar ben je? Je bent vrij zegt Erik net maar ben je veilig moeten we je redden iets tell me?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucas

    Ik hield haar hoofd omhoog, 'Niet zijn,' zei ik toen. Ik gaf haar weer een kusje met mijn bebloede lip [ Oke...klinkt apart] en keek haar toen glimlachend aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Tes, waar ben je? Je bent vrij zegt Erik net maar ben je veilig moeten we je redden iets tell me?' hoorde ik me hoofd. 'Ik ben hier meer dan veilig,' telepahteerde ik terug. 'Niet zijn,' hoorde ik Lucas zeggen. Hij gaf mij een kusje. Ik proefde zijn bloed. Het smaakte heerlijk. Langzaam bewoog ik naar hem toe. Ik wou hem proeven. Ik keek Lucas even aan en zag dat hij glimlachte. Ik schrok weer uit mijn 'trans' en ging geschrokken naar achteren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    'Nee hoeft niet,' zei ik toen tegen Erik, 'Ik heb het gevoel dat ze meer dan veilig is nu,'

    Lucas

    Ik keek Teske aan. Ik had door wat ze deed.'uhh zullen we wat gaan doen?' vroeg ik toen maar licht verward.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    'Uhh zullen we wat gaan doen?' vroeg hij. Ik knikte. 'Is goed,' zei ik vlug. Ik kon maar half bevatten wat ik zo net nou werkelijk deed. Beschamend keek ik weer omlaag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucas

    Ik pakte haar hand en ging op de bank zitten, 'Filmpje dan maar? Jij mag kiezen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Teske Velez

    Hij pakte mijn hand en hij ging op de bank zitten. 'Filmpje dan maar? Jij mag kiezen,' zei hij. Ik ging aan de andere kant van de bank zitten. Er kwam weer angst bij me op. Ik keek hem beetje angstig aan. Ik was nog nooit zo bang geweest. 'K-kies jij maar,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Erik
    Ik haalde mijn schouders op,"Okee, zullen we dan maar naar het jagerhuis gaan? Eens zien of we Fee kunnen bevrijden." We liepen terug naar het huis en stonden voor de deur."Kloppen helpt dus niet, dat heb je al geprobeerd. Misschien is er een achteringang?" Ik liep naar achter en zag een deur, ik trok eraan en hij ging open,"Des, hier is een deur! We kunnen naar binnen!"

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 15:05 ]


    I think I'm losing what's left of my minbd

    [Heb mijn naam veranderd: TMNTfan -> AddictMusic]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 15:06 ]


    I think I'm losing what's left of my minbd

    [ Uhh, het heeft neit veel nut om met fee enzo te werken want die spelen niet meer dus het gaat moeilijk worden,]

    Lucass

    'Hey, chill kies een film uit en ontspan,' glimlacht ik toen. Ik pakte een paar films uit de kast en liet ze haar zien, 'Zeg maar welke,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Moet je Cheryl ff over zeggen, want de reden dat ze niet reageert is omdat hurtedheart zo wat niet reageert en Cheryl dus niet verder kan]

    Teske Velez

    'Hey, chill kies een film uit en ontspan,' glimlachte hij. Hij pakte een paar films en liet die aan mij zien. 'Zeg maar welke,' zei hij. Ik keek hem aan. 'Je snapt het niet,' zei ik zachtjes. 'Ik wou je eten. I-ik,' zei ik. Ik stond op en liep naar de achtertuin.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Jhua dat weet ik, maar ik kan ook niet echt niet verder als Hurted niet reageert...Dus als we Hurted nietr krijgen krijgen we Cheryl denk ik ook niet Xd]


    Lucass

    'Ik snapte het wel, maar ik wil deze dag niet verpesten,' zei ik terwijl ik achter haar aan ging, 'Moet ik nu stoppen, bang zijn enje laten zitten? Nee dat doe ik niet,' zei ik toen zuchtend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.