• Ik weet niet zeker of het hier goed staat

    Maar goed, morgen wil ik iets leuks doen met een vriendin. Verder niets bijzonders, maar gewoon iets wat ons een dagje bezig houd.
    Verdere info: we zijn niet heel rijk en we wonen ook niet in de stad.
    Hebben jullie ideeën?


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Een heerlijk ouderwets spel gaan spelen, als monopolie, dan ben je wel een tijdje bezig en kun je ook nog kletsen^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Spelletjes doen, kletsen, buiten zijn (als het lekker weer is).


    Destroy what destroys you.

    Cakejes bakken! (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Wat ik meestal doe met mijn vriendinnen als er geen geld is:

    -Film middag/avond, dan neemt iedereen een aantal films mee en kiezen jullie de leukst uit.
    -Iets bakken, cupcakes, appelflappen, brownies enz.
    -Spelletjes middag/avond, dan kan op de wii, playstation, Xbox of pc zijn, maar ook gewoon echte spellen zoals Mens erger je niet, ganzenbord, een kaartspel enz.
    -Je kan ook je eigen film maken. Jij en je vriendinnen maken zelf het script en filmen met een camera, dan ga je die monteren en later bekijken!
    -Dansen op jullie favoriete muziek
    -Kleding uitwisselen. Er hangt vast wel iets in je kast dat te klein/groot is of dingen die je niet (meer) draagt. Je vriendinnen zullen die ook wel hebben. Dan kan je dat uitwisselen en doen jullie laten een soort modeshow.
    -Een beauty middag/avond, met gezichtsmaskertjes, make-up, nagellak en allemaal verzorgende dingen.
    -Pak een oude tijdschriften en kranten. En maak nieuwe mensen! Dan kunnen jullie ook samen doen. Jullie zoeken dan nieuwe ogen, monden, neuzen, gezichten haren enz. en die plakken jullie op een vel papier. Dan krijg je echt de leukste combi's.
    -Huur dvdtjes en hou een marathon met jullie favoriete tv-serie.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je kan naar het speelpleintje gaan en daar op de schommels praten eventueel met iets gekocht uit de supermarkt qua drank/eten.
    Ieder dorp heeft wel een speelpleintje. Ook al wonen er nog geen tweeduizend man. Kijk maar naar mijn dorpje.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Chatroulette. :3

    vocalizer schreef:
    Cakejes bakken! (:


    26 - 02 - '16

    Hou een meidendag. Een romantische huilfilm+ Cupcake mix +Nagellak = Grandioos dagvermaak.


    Firm believer of all that is magic

    De meeste dingen die ik met mijn vrienden doe is best gestoord. Ga op onderzoek uit naar leegstaande huizen in je buurt en kijk of het er spookt! (cat)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.