• Hmm.. ik heb géén idee waar dat dat moet, dus ik drop het maar hier xD

    Maarja, dus met Nederlands zijn wij over sprookjes bezig, en ik vroeg mij zo af;;
    Welk is u favoriete sprookje?

    Oh en, heeft er iemand zélf een sprookje gemaakt? Lijkt mij wel cool, khad er ineens zin in tijdens Ned. xD
    Mjaa

    x

    OMG OMG OMG!!.. euhmm Gsus sprookje.. ik vind belle en t beest coewll x]

    Hmm ik houd van bijna alle sprookjes:'D
    Maar vooral van Pocahontas en de kleine zeemeermin:'D(H) EN PETER PAN:'D(H)
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Hmm.. (A)

    Hou niet zo van sprookjes, en trouwens Belle en het Beest is geen sprookje, net als pochahontas, peter pan; dit zijn Disney verhalen. De kleine zeemeermin wel, gebaseerd op een verhaal van Hans Christiaan Andersen.Hans en Grietje en de Zeven Geitjes enzo dat zijn sprookjes.. ik heb zo'n überboek met allemaal Hans-Christian Anders verhalen, vond der nooit veel aan X') maar de gelaarsde kat is gewoon lauw =D


    BAM!

    euhm...Doornroosje was vroeger mijn favorite ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    OMG DE ECHTE PETER PANN!! die jongen is zo qute xD

    Euhm... Even denken...
    Repelsteeltje vind ik wel leuk ^^

    REPELSTEELTJE DAAR HEBBEN WIJ EEN MUSICAL OVER GEHAD!! weet je dat nog Raquelsexkind?

    ja dat weet ik nog x3
    OMG waar was dat in gr 3 xD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    OMG DE ECHTE PETER PANN!! die jongen is zo qute xD
    Oh jaa jummieee:'D


    Why don't you break my heart

    Belle en het beest is inderdaad cool. ^^

    Maar Sneeuwwitje vind ik ook super. (Logisch, kijk maar naar mijn profielfoto. xD)

    Er zijn er zoveel toffe… Doornroosje, Assepoester, Roodkapje, Prinses op de erwt, Vrouw Holle, De zeven geitjes, De drie biggetjes, De gelaarsde kat, Het meisje met de zwavelstokjes, De nieuwe kleren van de keizer, …

    Oké, ik ben zo te zien een sprookjeskenner. :'D

    xX


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Hou niet zo van sprookjes, en trouwens Belle en het Beest is geen sprookje, net als pochahontas, peter pan; dit zijn Disney verhalen. De kleine zeemeermin wel, gebaseerd op een verhaal van Hans Christiaan Andersen.Hans en Grietje en de Zeven Geitjes enzo dat zijn sprookjes.. ik heb zo'n überboek met allemaal Hans-Christian Anders verhalen, vond der nooit veel aan X') maar de gelaarsde kat is gewoon lauw =D
    Van Pocahontas durf ik het niet zeker te zeggen, maar Peter Pan is zeker geen verhaal van Disney, dat verhaal bestaat al langer namelijk en is wel degelijk een sprookje.


    Why don't you break my heart

    ja dat weet ik nog x3
    OMG waar was dat in gr 3 xD


    Ja of in groep 5 ofzeuuww Aghjaa xD dat was echt SHAMEABLE!! mijn nieuwe woordje voor beschamend.. ^^

    anastacia[ofzo iets:P]

    Belle en het beest is inderdaad cool. ^^

    Maar Sneeuwwitje vind ik ook super. (Logisch, kijk maar naar mijn profielfoto. xD)

    Er zijn er zoveel toffe… Doornroosje, Assepoester, Roodkapje, Prinses op de erwt, Vrouw Holle, De zeven geitjes, De drie biggetjes, De gelaarsde kat, Het meisje met de zwavelstokjes, De nieuwe kleren van de keizer, …

    Oké, ik ben zo te zien een sprookjeskenner. :'D

    xX

    Het meisje met de zwavelstokjes is zoo zielig:(


    Why don't you break my heart