• Hello meaningless humans,

I have decided to change my name to Father, one of the main characters of Fullmetal Alchemist: Brotherhood. And changed my profile, picture and signature accordingly.

Waarom? Omdat ik hem geweldig vind en hou van zijn manier om problemen op te lossen. Hij verwijderd gewoon de persoon die het probleem veroorzaakt. Verder heeft hij een gigantisch ego, dik koppig, vastberaden, koud, zonder medeleven en hij is machtig in de alchemie.
    Door zijn enorme macht is het hem gelukt de entiteit die wij God noemen in zich op te nemen. (Uitleg hierover bespaar ik jullie). Op zich is hij best macabre, doordat hij zijn macht vergaart door de levens van anderen om te zetten in pure energie. I wish I could do that! :'D

Like it?

[ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 14:26 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

i like it :3
    die anime is ook geweldig ^^

You can't not look cool with a crossbow.

Ik ken de serie verder niet (alleen van naam), maar ik sta ervan versteld dat de username "Father" nog niet in gebruik genomen was. Nice!

ars moriendi

Haha, ik wist even niet meer wie je was. ;3
    Het wordt wennen, maar ik vind het wel leuk.

•*• Lululu •*•

OFCOURSE!

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Pretty awesome.

Me likes it, al ken ik 't niet. Raar, ik dacht dat Father al bezet was. :'D

Some people are art and do art at the same time

Eigenlijk wilde ik God doen, want dan is het personage het awesomest, maar goed, die was wel bezet ;c

En dankjewel. Ik had ook niks anders toegestaan dan positieve reacties.

[ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 14:31 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Scorpia schreef:

Dat dacht ik ook, maar alleen Godfather is gebruikt.

Ik vind hem leuk. ^^

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

He's blond and sexy. He deserves to have his neck licked by me.

No growth of the heart is ever a waste

Scorpia schreef:

26 - 02 - '16

Hashirama schreef:
    He's blond and sexy. He deserves to have his neck licked by me.

You crazy person!

Nah, ik vond DarkSavior leuker :] maar als jij er blij mee bent dan moet je het vooral doen ^^

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.