• Heey ik ben bezig met een story I See you - Justin Bieber

    Ik heb deze rollen nodig:

    De vrienden van Justin. 1234 meisjes 123456 jongens
    Beste vriendinnen van Raquel. 1234
    Vriendinnen van Selena. 123
    Zussen van Raquel.



    Rol:
    Naam:
    Bijnaam (eventueel):
    Leeftijd:
    Uiterlijk (beschrijving + foto, ajb):
    Karakter:
    Extra's:


    Ik zoek niet de eerste maar de beste. (:
    Ik stuur je een bricht als je een rol hebt

    Xoxo.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 12:48 ]

    Rol: Vriendin van Justin
    Naam: Amy Michelle Davids
    Bijnaam: Shorty
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Zoals je ziet doet Amy Michelle er veel aan om er mooi uit te zien. Haar haren zijn lang en bruin geverfd. Er zit een beetje krul in maar vaak stijlt of krult ze ze toch nog. Ze draagt veel make-up en neemt elke week 2/3 keer een zonnebankkuurtje. Ze epileert haar wenkbrauwen om ze perfect strak te houden. Ze draagt zich erg vrouwelijk en draagt meestal hakken. Ze is erg trots op haar lange dunne benen en doet er alles aan om ze een beetje te laten opvallen.
    Karakter: Amy Michelle is een uitgaand meisje. Ze flirt graag maar als ze eenmaal een vriend heeft is ze daar ook echt trouw aan en zal ze alles doen om hem bij haar te houden. Ze komt vaak heel bitchy over tegen mensen die ze niet zo goed kent maar als je haar goed kent dan zul je ook merken dat ze heel lief, rustig en behulpzaam is. Haar favoriete bezigheden zijn uitgaan met haar vriendinnen, shoppen en fotografie. Hier is ze ook erg goed in. Ook krijgt ze vaak te horen dat ze een mooie stem heeft en dat ze daar echt iets mee moet gaan doen maar hier is ze echter toch iets te verlegen voor.
    Extra's: Amy Michelle woont samen met haar moeder, haar vader en haar oudere broer Mitch in een groot huis. Amy had eerst veel ruzie met haar ouders en andere familie en hierdoor is ze op haar 13e begonnen met roken. Ook heeft ze op haar pols een kleine tattoo staan met de tekst 'Faith', dit herinnert haar eraan dat ze altijd hoop moet hebben op iets beters.

    Kan je een pb sturen als je het gaat gebruiken?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rol:vriendin van selena
    Naam:angel brandy tray
    Bijnaam (eventueel):engel omdat haar naam daT IN HET ENGELS BETEKENT
    Leeftijd:17
    Uiterlijk (beschrijving + foto, ajb):

    ze heeft stijl donkerbruin haar en heeft meestal een nerd bril op e heeft bruine ogen
    Karakter:ze is een lief en aardig persoon maar kan heel boos over komen ze word ook snel boos als ze kan je beter wegrennen want vergeten of vergeven komt niet bij haar van toepassing ze staAT altijd klaar voor haar vriendinnen en is heel erg close met selena
    Extra's: haar vader is 2 jaar geleden gestorven aan leukemie en zeis daar nog steeds heel erg verdrietig over maar selena help haar om het te vergeten wat er met haar vader is gebeurd ze heeft ook geen moeder meer die is in een auto ongeluk gestorven ze heeft ook een klein broetje van 13 waar zij de voogdij van gekregen heeft


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    mag je meerdere rollen invullen want die bovenste heeft mijn nichtje ingevuld


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    isgoed hoor x

    wanneer kies je de rollen en wanneer start de story


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol:vriendin van rauel
    Naam:judy-ann angel pink
    Bijnaam (eventueel):judy
    Leeftijd:17
    Uiterlijk (beschrijving + foto, ajb):

    ze heeft bruin aar en bruine ogen en krullend haar ze
    Karakter:een fijn meisje ze komt niet zo vaak voor zich zelf op daar is haar broer voor nodig ze houd er ok niet zo van om haar te laten zien
    Extra's:haar vader zit aan de drugs

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 10:59 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Je hebt de rollen al! En de story is al begonnen!

    x

    Als ik straks thuis ben ga ik de beste vriendin van Raquel voor je in vullen!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Oke is goed!

    kan je ook zeggen wie ze heeft ngekregen


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    how do you mean ? x

    Rol:vriendin van raquel
    Naam:saffiene quisha green
    Bijnaam (eventueel):safie
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (beschrijving + foto, ajb):mag je zelfkiezen
    ze heeft bruin stijl haar en heeft vaak een nerdbril op ze is lichtbruin
    Karakter:liefen aardig
    Extra's: haarmoeder zit aan de drugs en ze heeft 12 broetjes die ttweeling zijn van 14 jaar

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 14:28 ]

    moet ik een jongen voor je invullen want je hebt geen jongens

    isgoed.

    Rol:beste vriend van justin
    naam: justin chris love
    Bijnaam (eventueel):jacobs om zijn twee de naam
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk (beschrijving + foto, ajb):hij heeft krullend haar en een witte zachte huid


    extra;hij heeft de zelfde naam als justin