• Ik zat net rustig over het internet te surfen en op een gegeven moment vind ik dit:

    GOODRIDGE: Governor Romney, tell me — what would you suggest I say to my 8 year-old daughter about why her mommy and her ma can’t get married because you, the governor of her state, are going to block our marriage?
    ROMNEY: I don’t really care what you tell your adopted daughter. Why don’t you just tell her the same thing you’ve been telling her the last eight years.

    Romney described the meeting to the press as “pleasant,” as Goodridge cried.

    Bron: Klik

    Het gaat hier dus over Mitt Romney. Zoiets kan toch gewoon niet, waarom hebben ze die kerel nog niet opgesloten voor discriminatie?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gatverdamme, wat een klotevent is hij zeg.


    26 - 02 - '16

    Afschieten die handel. Figuurlijk dan.


    Life is hard and then we die

    Die hele visie van hem is gewoon verpest. Hij is de Amerikaanse Geert Wilders, maar dan nog erger.


    everything, in time

    Wat verwacht je van een land waarin sommige staten wiet volledig gelegaliseerd is en het een recht is om een wapen in bezit te hebben. Het verbaast me nauwelijks.


    The odds are néver in our favor.

    Pffft, da's nog niks. De Japanse minister van gezondheid zei dat de oudjes moesten stoppen met teren op regeringsgeld en dat ze eens snel het loodje moesten leggen en dat ie zich zelf kapot zou schamen als hij zou leven op iemand anders zijn centen. Of wat dacht je van Iran, waar twee jongens zijn opgehangen voor het stelen van omgerekend 17 euro?

    Mensen zijn raar :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zie een nieuwe South Park aflevering aankomen.
    En ik hoop dat iemand die man een trap geeft. Tegen z'n kont. Gewoon, omdat ik vind dat ie een trap tegen z'n kont aan mag krijgen.
    Maar eem serieus. Tis best wel verontrustend dat de grootste idioten de grootste macht hebben. Sad, sad world. Kom naar Nederland, ga hier trouwen and tell the bastard to kiss yo ass.


    No growth of the heart is ever a waste

    RainbowDash schreef:
    Pffft, da's nog niks. De Japanse minister van gezondheid zei dat de oudjes moesten stoppen met teren op regeringsgeld en dat ze eens snel het loodje moesten leggen en dat ie zich zelf kapot zou schamen als hij zou leven op iemand anders zijn centen. Of wat dacht je van Iran, waar twee jongens zijn opgehangen voor het stelen van omgerekend 17 euro?

    Mensen zijn raar :Y)

    Die kerel heet Aso, what would ya expect? :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    (...)
    Die kerel heet Aso, what would ya expect? :Y).


    hij is waarschijnlijk ook nog gelover in de ouwe samurai (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Het ergste is misschien nog wel dat dit soort berichten me al lang niet meer verbazen. Bah, bah, bah. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Anguish schreef:
    Die hele visie van hem is gewoon verpest. Hij is de Amerikaanse Geert Wilders, maar dan nog erger.

    Geert Wilders standpunten zijn soms nog niet eens zo slecht hoor, maar goed, ieder zo zijn mening.

    RainbowDash schreef:
    Pffft, da's nog niks. De Japanse minister van gezondheid zei dat de oudjes moesten stoppen met teren op regeringsgeld en dat ze eens snel het loodje moesten leggen en dat ie zich zelf kapot zou schamen als hij zou leven op iemand anders zijn centen. Of wat dacht je van Iran, waar twee jongens zijn opgehangen voor het stelen van omgerekend 17 euro?

    Mensen zijn raar :Y)

    Even weirder shit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RainbowDash schreef:
    Pffft, da's nog niks. De Japanse minister van gezondheid zei dat de oudjes moesten stoppen met teren op regeringsgeld en dat ze eens snel het loodje moesten leggen en dat ie zich zelf kapot zou schamen als hij zou leven op iemand anders zijn centen. Of wat dacht je van Iran, waar twee jongens zijn opgehangen voor het stelen van omgerekend 17 euro?

    Mensen zijn raar :Y)


    Ja, maar Iran dan heb je ook gelijk weer een punt. Daar wordt je al in de gevangenis gegooit als je schrijver bent...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)

    Ja, maar Iran dan heb je ook gelijk weer een punt. Daar wordt je al in de gevangenis gegooit als je schrijver bent...


    In dit geval hadden ze gewoon de pech dat de politie even wilde bewijzen dat ze toch best wel eng waren. Ze zijn daarom ter dood veroordeeld voor het veroorzaken van publieke onrust, waarvoor ze uiteindelijk zijn opgehangen in het openbaar, op een pleintje. Ik geloof ook nog eens vlakbij hun woonplaats, want volgens de NRC bestond de menigte vrijwel geheel uit familie en vrienden van de twee.

    En over de effectiviteit: Schijnbaar werd iemand zijn iPad gestolen tijdens de executie (banana)


    quidquid excusatio prandium pro


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    RainbowDash schreef:
    (...)

    In dit geval hadden ze gewoon de pech dat de politie even wilde bewijzen dat ze toch best wel eng waren. Ze zijn daarom ter dood veroordeeld voor het veroorzaken van publieke onrust, waarvoor ze uiteindelijk zijn opgehangen in het openbaar, op een pleintje. Ik geloof ook nog eens vlakbij hun woonplaats, want volgens de NRC bestond de menigte vrijwel geheel uit familie en vrienden van de twee.

    En over de effectiviteit: Schijnbaar werd iemand zijn iPad gestolen tijdens de executie (banana)


    Hatelijk politie en hun machtspositie. Had laatst een projectdag waar Iran een onderdeel van was. Je kan daar volgens mij nog om een scheet in de bak belanden...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    In dit geval hadden ze gewoon de pech dat de politie even wilde bewijzen dat ze toch best wel eng waren. Ze zijn daarom ter dood veroordeeld voor het veroorzaken van publieke onrust, waarvoor ze uiteindelijk zijn opgehangen in het openbaar, op een pleintje. Ik geloof ook nog eens vlakbij hun woonplaats, want volgens de NRC bestond de menigte vrijwel geheel uit familie en vrienden van de twee.

    En over de effectiviteit: Schijnbaar werd iemand zijn iPad gestolen tijdens de executie (banana)

    Wie gaat er dan ook met een iPad naar een executie?(cat)

    OT: Ik moet die vent niet....Ik vond hem op televisie erg fake overkomen, hij deed te hard zijn best om geliefd te zijn tijdens de verkiezingen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.