• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alex

    "Kan je dansen ?" vroeg ik zacht. Ja je mag me raar vinden, maar ik deed dat nu eenmaal graag, dansen met een meisje. Is het erg ? Nee, goed zo.

    Amery

    Ik zorgde ervoor dat ik zijn hand niet kon lossen en liep met hem mee. Ik had bijna mijn hotdog op en stak het laatste stukje in mijn mond. Na een paar keer erop gebeten te hebben slikte ik het door en begon zachtjes te zingen. Meer bepaald het liedje When i look at You.

    Teske Velez

    'Kan je dansen?' vroeg hij zachtjes. Ik haalde mijn schouders op. 'Ligt er aan wat voor dans,' antwoordde ik zachtjes terug. Ik hield mijn ogen gesloten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Ik bedoel zoals, de Wals, in die stijl" legde ik uit op dezelfde zachte toon.

    Teske Velez

    'Ik bedoel zoals, de Wals, in die stijl,' zei hij op dezelfde zachte toon als zo net. Ik knikte lichtjes. 'Volgens mij kan ik die wel,' fluisterde ik zachtjes met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Goed om te weten" zei ik lachend. Ik gooide haar een beetje omhoog zodat ik mijn grip weer goed kon blijven houden.

    [Geen idee hoe ik dat moest uitleggen dus het kan raar klinken --]

    [Ghehe xd]

    Teske Velez

    'Goed om te weten,' zei hij lachend. Ik wou wat vragen, maar ik werd omhoog gehaald. Blijkbaar zakte ik omlaag. 'Kunnen we misschien zo gaan? Ik wil heel eventjes liggen,' fluisterde ik zachtjes tegen hem. Ik voelde me moe, waarom?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik stapte rustig verder. Als we bij de kamerdeur waren deed ik die open en liet haar weer rechtstaan. Ik nam rap een jogging en boxer en liep ermee naar de badkamer. Ik deed mijn zwembroek uit en deed de dingen aan. "Als je de badkamer nodig hebt" zei ik.

    Teske Velez

    Bij ons kamer aangekomen liet hij mij weer staan. Hij pakte wat en verdween in de badkamer. Niet veel later kwam hij er weer uit. Hij had nu een jogging broek aan. 'Als je de badkamer nodig hebt,' zei hij. Ik schudde lichtjes me hoofd en ging op een bed liggen. Ik had niet zo heel goed door welke. 'Zo,' zei ik zachtjes en sloot mijn ogen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik legde het extra deken op haar in ging in haar bed liggen aangezien ze in het mijne lag. "Als je iemand hoort rondlopen, ik ben het" zei ik waarna ik de licht uitdeed.

    [Haha volgens mij is het nog middag ;D Vandaar dat ik er neer zette dat ze niet wist waarom ze moe was ;D -Misschien eet ze wel te weinig ;d-]

    Teske Velez

    Ik voelde wat over me heen komen. 'Als je iemand hoort rondlopen, ik ben het,' hoorde ik Alex nog zeggen. Ik mompelde wat en was al gauw vertrokken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Alex doet middagdutjes ;P, Nee hoor, hij gaat zo de buurt wat verkennen]

    Alex

    Ik glipte mijn bed weer uit en deed een jeans aan samen met een wit shirt met V-hals. Ik deed de deur zachtjes open en toe. Vervolgens liep ik de trappen af en verkende het gebouw wat.

    Tristan

    Ze stak het laatste stukje van haar hotdog in haar mond en begon erna zacht te zingen
    Ik herkende het nummer als When i look at You
    Zacht begon ik met haar mee te zingen
    "Volgens mij zijn we gewoon een goed team" grijnsde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik laat haar zo wel weer wakker worden ;D ff kijken wat ik dan met dr gaat doen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amery

    Ik lachte mijn lach naar hem en bleef hem even aankijken. "Weet je al waar je me in gaat meenemen ?" vroeg ik dan.