• Ja, ik ben er vroeg mee, maar ik zie het gewoon nu al zo hard zitten dat ik het topic al aanmaak. Zo kan je al beginnen plannen en de datum vrijhouden.


    Waar spreken we af? in Oostende, België dus, want daar gaan de meeste treinen naartoe.

    Wanneer? Op het begin van de zomervakantie, in de eerste week. donderdag 5 of vrijdag zes juli
    -Hoelaat? Dat beslissen jullie... 13h?
    -Tot hoelaat? Tot jullie ons beu zijn of je naar huis wilt/moet gaan.

    Wat gaan we doen? Naar het zee'tje, op het strand zitten, ijsje eten, terrasje,...

    Pizza Hut (over de middag, details komen later) Wie gaat er dan al mee? (om 11h in Oostende)
    x Bo -lynnx
    x Evelien -Colfer
    x Erica -Scandal en Aline
    x Goedele -Istaya
    x Nele -Flemish

    Voorstellen zijn welkom

    Wie komt er?
    Zeker:
    x Bo -lynnx
    x Erica -Scandal en Aline
    x Evelien -Colfer
    x Goedele -Istaya
    x Nele -Flemish

    Misschien:
    x Chiara -Marling
    x Elisa -Februharry
    x Elise -Gancanagh
    x Ellen -Sanjit
    x Stephanie -Yulivee
    x Marie -Histoire
    x Nana -Errin
    x Sander -Glaedmir
    x Sterre -Savant
    x Yoni -Dubhe

    Heel misschien:
    x Ellen -Eleos
    x Lies -CHINOS
    x Manon -Biologist
    x Sarita -Buddy

    Link naar de facebookpagina van de meeting in de groep quizlet.nl Om iets te zien, moet je wel lid zijn van de quizletgroep op facebook.
    Indien er verkeerde namen staan, sorry. Ik zet de namen die ik ken en anders zet ik wat er op je profiel staat.
    Indien je (heel misschien) komt, neem je best een abo op dit topic.

    Gelieve naamsveranderderingen door te geven!

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 20:00 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Biologist schreef:
    (...)

    How do you know? O.o

    Geen idee. En anders van Tilburg naar Turnhout met de bus en dan dezelfde treinen als ik nemen. Ik weet niet of er in Breda ook een bus naar Turnhout gaat. Naar Antwerpen waarschijnlijk niet. Wel naar Baarle Hertog, maar daar is geen station.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Geen idee. En anders van Tilburg naar Turnhout met de bus en dan dezelfde treinen als ik nemen. Ik weet niet of er in Breda ook een bus naar Turnhout gaat. Naar Antwerpen waarschijnlijk niet. Wel naar Baarle Hertog, maar daar is geen station.


    Waaw. Awesome.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Waaw. Awesome.

    Tjah, ik ga wel eens naar NL en dan neem ik deze bussen. =P
    Maar voor naar Tilburg neem ik voortaan een andere bus aangezien ik dan in NL opstap en dan gewoon een dagkaartje kan kopen voor 3 euro. Dan heb ik 20 cent uitgespaard en heb ik 2km naar de bushalte gefietst (lichaamsbeweging (cat)). Aangezien ik anders in Turnhout 1,60 betaal voor heen en 1,60 voor terug (3,20) en dan heb ik het nog niet gehad over de bus naar Turnhout. x)
    Tjah, ik let op mijn geld =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik, misschien als ik mag en het niet de eerste week wordt want dan ben ik op cursus.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik moet maar een kwartiertje met de tram. Dus voor mij is het vervoer makkelijk. (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    weet er iemand hoe ik uit kan vinden welke trein ik moet nemen?
    Vanuit Goes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou het begod niet weten. Sorry.
    Je kan altijd naar Antwerpen gaan en daar een trein naar Oostende nemen. Anders zou ik het niet weten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    pfff zo lang nog wachten :(

    I knoooow D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    OH wat fijn, maar misschien zou je beter een datum in een weekend kiezen, want ik kan wss niet gaan omdat ik zal moeten werken in juli.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Héél misschien kan ik toch komen.
    Maar dan alleen op de 5e of eerder.
    Of twee weken erna pas.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heel misschien.

    Ik kom misschien ^^


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik moet reizen.. Kan iemand dat even voor me uitzoeken? Ik kom vanuit Veghel (Busstation), en kan gaan via den Bosch of Eindhoven.

    Hahaha, waar ligt Oostende?


    we danced all night to the best song ever.